Ik heb afgelopen zomer ook bij trans gevlogen, en heb nu in de winter tijdelijk wat anders gedaan…
Ja je sociale leven staat op een laag pittje, dit moet je er nou eenmaal voor over hebben. Dit neemt niet weg dat er nog genoeg tijd over is om leuke dingen prive te doen!! alleen niet op de tijden dat de ‘9 tot 5’ mensen tijd hebben..
Daar in tegen vond ik het werk wel heel erg leuk en ja af en toe ook wat zwaarder. inderdaad ook de 2x slapen in 24 uur is geen prettje!!
Ook dit went vind ik!
Zo als ik al aangaf heb ik de winter iets anders gedaan, ik heb een baan gehad elke dag van 8 tot half 5 en in de weekenden vrij…
Behalve mijn vriend die altijd in het weekend vrij is, zegt mijn hele omgeving de hele winter al tegen mij: toen je bij transavia werkte had je soms wel weinig tijd op bv uitgaansavonden maar je had voor mijn gevoel 3x zoveel vrije tijd!
En dat ik echt zo!! voor mijn eigen gevoel had ik toen echt 3x zoveel vrije tijd als dat ik deze winter gehad heb…
Elke week 5 standaard dagen achter elkaar werken…dat kan pas zwaar zijn!!
Iedereen ervaart dit natuurlijk anders, maar laat je niet afschrikken door verhalen van ander…het is de ervaring die je zelf er mee moet gaan hebben!!
Sus6 voor alle mensen die dit seizoen gaan starten!!
Groetjes