Hier een echt rooster Transavia

  • CA2

    Caro schreef:

    >

    > Hoi CA2

    >

    > Van welke ini ben jij dan?

    Ik zat in ini 14 vorig jaar.

    Maar de 1 wordt na 4 maanden tweebander en de ander na 9 maanden vliegen. Wel jammer maar helaas niets aan te doen.

    En jij?

  • Caro

    Ja ik weet het, dat is wel jammer. Ik weet nog niet wanneer ik re-entry heb ik hoop dat ik bij de eerste drie groepen zit, maar het zou ook goed kunnen dat ook op 16 april weer begin. Dat zou ik op zich jammer vinden, want ik wil best wel graag invliegmama zijn. HAHAHA

  • CA2

    Je kunt naar Trans bellen, heb ik ook gedaan. Gewoon vragen wanneer je weer mag beginnen en wanneer je transitie hebt. Alles staat al gepland. Van welke ini ben jij?

  • Caro

    Ja ik zou ook kunnen bellen, maar daar wordt het niet eerder van. Ja toch!? Ik wacht de brief wel af. Ik zat in ini 11.

  • Marissa

    Hello,

    Kan er iemand een update geven over een fulltime transavia rooster. Ben heel benieuwd wat me te wachten staat..

    Groetjes!

  • Matthijs

    Vacature van Transavia staat weer open: https://unique.nl/vacature/transavia-cabin-attendant-(v2016435)?jbid=indeed&utm_source=indeed&utm_source=indeed&utm_medium=cpc&utm_campaign=indeed_ongoing_overigevakgebieden&igbTracker=639900996