stewardess op leeftijd

  • G

    Hallo allemaal,

    Met veel plezier lees ik sinds kort dit forum.

    Omdat ik graag als stess bij Trans zou willen werken vroeg ik mij af of er daar ook nog wat oudere dames in dienst zijn als stewardess. Ben zelf begin 40 en vraag mij af of het niet te oud is. Je ziet toch over het algemeen wat jongere meiden bij HV. En hoelang moet je fulltime vliegen voordat je in deeltijd kan gaan werken?

    Alvast bedankt voor jullie antwoorden!

  • Annika

    Bij KLM is het in iedergeval geen enkel probleem en zijn er legio collega's in die leeftijdscategorie

    Gr A

  • Caro

    Is bij HV ook geen probleem. Part-time na 1jaar full-time vliegen. Aaneengesloten volgens mij.

    Groetjes

  • jacqueline

    Ik ben zelf 40, en afgelopen jaar begonnen bij hv.

    ik zeg….solliciteren.

    De sfeer is enorm leuk, en het werk ook.

    Veel jongere collega`s idd, maar ook veel van onze leeftijd hoor.

    hopelijk zie ik je snel aan boord, ze zoeken nog steeds hoor dus kijk even bij unique uitzendburo.

    liefs

    jacqueline

  • Caro

    Hey Jacq hoest? moeten maar weer snel even hyven.

    Groetjes

  • Loes

    Ik was vorig jaar 39 toen ik begon. Nu 40 en ik zou zeggen: DOEN!! (hmm…komt waarschijnlijk ook omdat ik eigenlijk nog maar 25 ben. Al jaaaaaaaren…. :-D).

    M'n puberdochters vinden het ‘vet cool’ wat moeders doet. Nou, en ik eigenlijk ook wel.

    Leeftijd maakt niets uit - je moet doen wat je wilt doen!!!!!

  • Marjo

    Lieve dames,

    Ik vind het fantastisch dat jullie op iets oudere leeftijd deze keuze maken.

    Lekker avontuurlijk!

    Dat dit beroep voor jonge meisjes/dames is is al lang niet meer zo, als het dat ooit is geweest.

    Ik denk dat vele maatschappijen blij zullen zijn met je sollicitatie ;-)

    Gewoon doen, zet hem op!

    Liefs Marjo

    ( Ben 25 en begin binnenkort bij KLM…..)

    Succes!!

  • dianne

    ik ben 45 en heb 12 jaar ervaring bij zowel de mac als trans. is klm nog iets voor mij??????????????????/

  • cee

    ABSOLUUT!!! Het is een ander bedrijf, maar denk dat je er nog onwijs veel jaren met plezier kunt werken.

  • Maureen

    Ik ben vorige week 45 geworden en begin op 18 april met de opleiding!!