Wie heeft er oude uniformonderdelen?

  • Uniform verzamelaar!

    Hai,

    Ik heb als stewardess voor verschillende maatschappijen gewerkt en ben een paar jaar geleden begonnen met het verzamelen van stewardessenuniformen. Echt super leuk!

    Uiteraard weet ik dat je die officieel in hoort te leveren.. Maar toch heb ik in de loop van tijd van alles weten te verzamelen. Een aantal dingen mag je natuurlijk vanzelf al houden (de blouse van klm bv, de oude handtas van transavia). Verder heb ik een hoop kunnen ruilen. Via ebay heb ik oudere buitenlandse pakken kunnen aanschaffen (ik heb een aantal dingen van bv aerolineas argentinas, united airlines, iberia, Sabena en van een hoop onbekende maatschappijen die failliet zijn verklaard als Dutchbird, Silverjet XL airlines).

    Mijn vraag is wie van jullie nog oude dingen heeft liggen die je eventueel aan mij zou willen verkopen. Mocht je ook willen gaan verzamelen dan is ruilen natuurlijk ook een optie!

    Ik hoop iets van jullie te horen,

    Groetjes

    oude stewardess

    marktplaatsmailadres@yahoo.com

  • rombouts

    Hallo

    Ik ben bij het opruimen martinair-sjaal tegenkomen, ontworpen door dick holthaus, uit de jaren 70. Graag hoor ik of u hiervoor belangstelling heeft.

    met vriendelijke groet

  • erik

    HALLO

    VERKOOP JE OOK SJAALS DIE JE DUBBEL HEBT

    IK HOOR HET WEL.

    MVG ERIK

  • judith

    Ik heb een martinair uniform bestaande uit blouse, jurk, riem, jasje. winterjas, sjaaltje en tas. Alleen het hoedje ontbreekt. Mocht je interesse hebben dan is deze te koop.

  • Uniform verzamelaar!

    Hallo,

    Bedankt voor uw reacties. Ik kwam er niet aan toe om deze site in de gaten te houden. Ik ben echter nog steeds op zoek..

    (Een echte verzamelaar stopt nooit). Heeft u nog steeds onderdelen in de aanbieding?

    Voor wie wil ruilen: ik heb nog wel een aantal shawls dubbel.

  • erik

    hallo

    ik spaar ook sjaals van stewardessen heeft u nog sjaals over

    ik hoor het graag.

    mvg erik

  • Andries

    Hoi

     

    heeft u de sjaal nog in u bezit?

     

    groet

  • Andries

    Hoi 

    welke sjaals heeft u dubbel?

     

    groet Andries 

  • Andries

    Heeft u dat Martinair pakje nog?

     

    groet Andries 

  • Jeanette

    Anonymous

    Hai, Ik heb als stewardess voor verschillende maatschappijen gewerkt en ben een paar jaar geleden begonnen met het verzamelen van stewardessenuniformen. Echt super leuk! Uiteraard weet ik dat je die officieel in hoort te leveren.. Maar toch heb ik in de loop van tijd van alles weten te verzamelen. Een aantal dingen mag je natuurlijk vanzelf al houden (de blouse van klm bv, de oude handtas van transavia). Verder heb ik een hoop kunnen ruilen. Via ebay heb ik oudere buitenlandse pakken kunnen aanschaffen (ik heb een aantal dingen van bv aerolineas argentinas, united airlines, iberia, Sabena en van een hoop onbekende maatschappijen die failliet zijn verklaard als Dutchbird, Silverjet XL airlines). Mijn vraag is wie van jullie nog oude dingen heeft liggen die je eventueel aan mij zou willen verkopen. Mocht je ook willen gaan verzamelen dan is ruilen natuurlijk ook een optie! Ik hoop iets van jullie te horen, Groetjes oude stewardess marktplaatsmailadres@yahoo.com

    Goedemorgen, ik zie net dat dit een oude forum bijdrag is, begrijp niet zo goed, waarom dit weer opeens bovenaan staat, mocht er iemand interesse hebben, meld je graag. Ik heb zowel Martinair als klm items. De items die men natuurlijk mocht behouden, zoals sjaals, 2 Martinair hoedjes, tas etc, buttons etc. 

    Post was bewerkt op 24 februari 2024 09:36 door Jeanette