Bedankt voor je reactie, gasten aan boord moeten maar eens een
week of langer mee gaan helpen
Komen ze als herboren terug.
anna
Ik wil zo ruilen met een aantal mensen hier op dit forum. In iedere baan is wel iets wat minder leuk is, maar je moet het er zelf naar maken. Ik heb anderhalf jaar in de verzorging gewerkt en dat was ook niet bepaald rooskleurig om het zo maar eens te noemen. Bij iedere sector zijn er wel dingen die het werk minder maken.
Mensen die denken dat je als Stewardess alleen maar drankjes verkoopt hebben het mis. Er komt meer bij kijken dan alleen het vullen van de glaasjes. En dat word vaak vergeten.
Dus als je er geen zin meer in hebt raad ik degene aan om te vertrekken en plek te maken voor motiverende mensen die er wel wat van willen maken van de take off tot de landing.
Helemaal mee eens DebbieB.
Voor wie meer uitdaging zoekt (of dat nou is omdat je een HBO-opleiding hebt of niet) kan ik aanraden om een oproep/freelance contract te nemen of om 25 of 50% te gaan vliegen. Vliegen kan na vele jaren op eens weer heel leuk worden als je er naast ook nog iets anders doet. Zeker met een kantoorbaan is het vliegen een leuk ‘uitje’. Je komt weer andere mensen tegen en je blijft fysiek lekker in beweging. Daarnaast heb je leuke ipb-facliteiten en kortingen op hotels die je collega;s op kantoor echt niet hebben. Ik denk ook dat het voor de passagiers een stuk fijner is om iemand aan boord te hebben die uitstraalt dat hij/zij er (weer) zin in heeft!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?