Ik denk niet dat dit een ex-medewerker is, maar een huidige medewerker van arkelfy die ontevreden is over haar/zijn huidige situatie en simpelweg opkomt voor haar/zijn rechten!!
Wat is daar mis mee?
Klagers heb je overal, ontevreden personeel heb je ook bij ieder bedrijf, tegenwoordig is het lastig een andere baan te vinden, dus meestal blijven deze mensen gewoon in dienst ondanks hun onvrede. Maar klachten en onvrede vanuit het personeel, dat moet toch ergens op gebasseerd zijn? En eerlijk is eerlijk, ik heb ook veel verhalen gehoord over de zwaarte van een baan als cabin attendant bij arkefly. Onvoldoende rust-uren, wekenlang op sby staan, personeel dat flauwvalt aan boord, omdat ze simpelweg oververmoeid zijn, personeel dat weggepest wordt, diefstal, vriendjespolitiek. En nog meer van dat soort ongein. Ongetwijfeld ook veel Indianen-verhalen, maar toch. Waar rook is, is vaak ook vuur.
Als medewerker bij arkefly heb je ongetwijfeld een topbaan, leuke stops, leuke collega's, een goed salaris, maar als je daar tegenover niet genoeg rusturen krijgt en je dus moet ziekmelden om aan je rust te komen, dan is de lol er al gauw vanaf vind ik. Een beetje voor jezelf opkomen en gaan staan voor je rechten en plichten wat is daar mis mee? Stel, er komt een betere cao voor de cabin attendants en er worden uiteindelijk meer rust-uren ingeroosterd voor alle huidige cabin attendants bij Arkefly, dan is dat toch alleen maar heel erg mooi meegenomen? Dan wordt jullie baan bij arkefly alleen nog maar mooier! Succes allemaal en hou eens op met elkaar zo af te zeiken.