Denk goed na voor je bij Arke solliciteert

• ook een ex-arke-flyer

hoi allemaal,

ik heb ook bij ArkeFly gevlogen.

En het is waar de roosters zijn niet te doen!!

• Fan

ahaha mensen waarom lopen jullie Arkefly zwart te maken?

Ik zou zeggen; werk aan je skills wie weet kom je ooit aan een baan bij Arkefly

kus op de wonden van degenen die het zwaar hebben:)

• blue_bird

ik vind het niet persé een afzeiktopic hoor…je hoeft toch niet alleen de leuke dingen te benoemen? denk juist dat het wel goed is als mensen ook wat mindere punten te horen krijgen, anders wordt het allemaal zo hosana

t is gewoon feit dat arbeidsvoorwaarden en rusttijden bij Arke minder zijn, kan ieder voor zich bepalen of hij/zij daar dan toch nog wel wil werken of niet

• P..

Iedereen blijft alles maar vergelijken met KLM, maar hoe zit het met Transavia en Martinair die wel een cao hebben? Die zomer roosters bij arkefly die “niet te doen” zijn, word daarmee gedoeld op 4 it-tjes in de week (of in het aller aller ergste geval 5, wat ik in mijn carriere nog maar 1x heb meegemaakt)? Ik weet namelijk dat dat bij Transavia ook gebeurd.. En die mogen daarbij ook nog eens 2x slapen in 24 uur, wat wij niet mogen. En in de winter doe je bij arkefly misschien maar 1 of 2 vluchten per week. Lekker rustig en je hebt in ieder geval wel een baan!

Toen ik een half jaar geleden met Martinair terug vloog uit Cancun, vertelde die purser mij dat zij een 24uurs stop in CUN had gehad, naar huis ging en de volgende middag weer 24uur naar Curacao zou gaan. Dat vind ik “niet te doen”….

• ook een ex-arke-flyer

pfff…ik word hier zo moe van.

je mag toch zeker wel zeggen dat de schema's niet te doen zijn bij Arkefly.

en dat geldt zeer zeker ook voor MP en Trans, sowieso voor alle charters.

het is een leuke tijd en ervaring maar rete zwaar!! ok!

doe er gewoon je voordeel mee met deze info.

• ook een ex-arke-flyer

en inderdaad Hoofd Cabine bij Arkefly (klopt deze komt bij Trans vandaan) is niet helemaal zuiver.

dat is zeker waar!

• Arkeflyer

Ben wel benieuwd wat je daar precies mee bedoelt? Ik heb dat gevoel namelijk ok gekregent tijens mijn ini bij Arke maar durfde dat nooit uit te spreken. Hoop dat jij er iets van kunt zeggen.

• ook een ex-arkeflyer

ik denk dat dit geen verdere uitleg vereist….

• arkeflyer

Jammer :s

• q

ex arke flyer, je komt over alsof je bent ontslagen?