hoi allemaal,
ik heb ook bij ArkeFly gevlogen.
En het is waar de roosters zijn niet te doen!!
ik vind het niet persé een afzeiktopic hoor…je hoeft toch niet alleen de leuke dingen te benoemen? denk juist dat het wel goed is als mensen ook wat mindere punten te horen krijgen, anders wordt het allemaal zo hosana
t is gewoon feit dat arbeidsvoorwaarden en rusttijden bij Arke minder zijn, kan ieder voor zich bepalen of hij/zij daar dan toch nog wel wil werken of niet
Iedereen blijft alles maar vergelijken met KLM, maar hoe zit het met Transavia en Martinair die wel een cao hebben? Die zomer roosters bij arkefly die “niet te doen” zijn, word daarmee gedoeld op 4 it-tjes in de week (of in het aller aller ergste geval 5, wat ik in mijn carriere nog maar 1x heb meegemaakt)? Ik weet namelijk dat dat bij Transavia ook gebeurd.. En die mogen daarbij ook nog eens 2x slapen in 24 uur, wat wij niet mogen. En in de winter doe je bij arkefly misschien maar 1 of 2 vluchten per week. Lekker rustig en je hebt in ieder geval wel een baan!
Toen ik een half jaar geleden met Martinair terug vloog uit Cancun, vertelde die purser mij dat zij een 24uurs stop in CUN had gehad, naar huis ging en de volgende middag weer 24uur naar Curacao zou gaan. Dat vind ik “niet te doen”….
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?