Corendon zoekt Cabin Attendants!!!

  • J

    Sorry Dames, een domme vraag, maar is het de bedoeling dat je het formulier uitprint, en dan met pen invuld?? En dan weer scannen ofzo. Want het lukt mij niet om in he formulier te typen?

  • marretje

    Ja je moet het uitprinten en weer inscannen.

  • j

    Maar hebben jullie het geschreven of getypt?

  • Gerbera

    Wat wil je weten?

  • Gerbera

    Wat wil je weten?:)

  • Markuss

    Zouden ze ook mensen voor basis Eindhoven Airport zoeken?

    Ik wil heel graag solliciteren maar woon te ver van Schiphol!

  • Babs

    Nee, het is voor amsterdam. Cnd vliegt alleen vanaf Ams

  • stess-to-be

    @Markuss

    Ik woon ook veel verder van schiphol, maar neem aan dat je tijdens een reserve binnen een uur op schiphol moet kunnen zijn…

    Ik zou het gewoon proberen als je dit wilt!

  • PS

    Hoi Gerbera,

    Zou graag willen weten wat voor type contract je krijgt. Een seizoens of jaarcontract bv? Wat zijn de verdiensten per maand ong.? Er staat helaas zo weinig informatie op het forum hierover.

    Hoe is de vakantie geregeld. Kan je deze opnemen, of is dat niet mogelijk?

    Kortom een beetje een globaal beeld van het werken voor Corendon!

  • Ex stess

    Ik kon ook niks met het formulier, maar heb mijn cv en motivatie brief gestuurd en een document met extra informatie. ( die ze op het formulier ook vragen en wat niet terug tme vinden is op m'n cv) dan hebben ze toch alle info gekregen die ze vroegen. Vind het raar om m'n halve cv opnieuw in te vullen op een ander formulier en dit dan weer in te scannen etc. Uiteindelijk weet ik uit ervaring dat je je tijdens de gesprekken Die gaan volgen moet bewijzen. Afwachten dus wanneer we iets horen.