aangenomen voor Etihad Airways

• N.H

Dag allemaal,

Ik ben aangenomen om te werken voor Etihad Airways.

(Assessment day 29 mei @ Amsterdam)

Wie van jullie zijn er nog meer aangenomen :-) en verhuizen naar AUH ?

En voor de gene die er al werken, hoelang duurt het ongeveer na je security clearance etc om te vertrekken naar AUH ? :-)

Groetjes,

N.H

• j.olivia

Hoi N.H.,

van harte gefeliciteerd! Super gedaan!

Ik had mijn assessment in februari maar kon pas in augustus beginnen, dus mijn DOJ is 4 augustus.

Grote kans dat we bij elkaar in de batch komen! Want meestal begin je zo'n 2 a 3 maanden na de AD. Je hoort ongeveer binnen 2 a 3 weken na de security clearance en reference check wanneer je kan beginnen!

Groetjes,

Josine

• S.

Hey N.H,

Ik ben ook aangenomen bij Etihad :-) !! Ik was ook aanwezig bij dezelfde assessment…

Grote kans dat we elkaar al gesproken hebben die dag :-) !

Groetjes,

S.

• N.H @ j.olivia

Hoi Josine :-)

Dank je wel ! Ik ben ook zoo blij en trots :-)

Ik moet helaas nog wachten op mijn paspoort (verlopen), zodra dat in orde is kan ik alles versturen via de mail.

Spannend !! Dat is eigenlijk best wel snel na 3 weken al horen wanneer je training begint. Ik had namelijk verwacht dat het een maand of 2 duurt :-)

Wie weet komen we bij elkaar in de batch !

Groetjes ,

N.H

• N.H @ S

Heey S,

Vast wel dat we elkaar gesproken hebben die dag ! :-)

En van harte gefeliciteerd !

We zien elkaar dan in ABU DHABI ! :-D…..en wie weet ook samen de batch !

Groetjes,

N.H

• N.H @ j.olivia

Heey,

Ik heb bericht gekregen dat ik 4 aug begin !

We zitten samen in de batch ! Weet je al wanneer je vliegt naar AUH ?

Groetjes ,

N.H

• Boy16

Hallo allemaal,

gefeliciteerd voor de gene die allemaal zijn aangenomen… Ik heb alleen ff een vraagje ik studeer nog momenteel en wil super graag steward worden bij een buitenlandse airline… mijn vraag is kan er iemand uitleggen wat een security clearance is? soort van een screening van 5 jaar ofzo? pleaseeee kan iemand het beantwoorden.

• j.olivia

Hoi wat leuk zeg!!!

Heb je ook facebook?

Nee de precieze datum waarop je daarheen vliegt krijg je pas ongeveer een week van tevoren. Maar meestal is het de donderdag of vrijdag van tevoren dus denk zo 1 augustus zoiets!

Groetjes

• j.olivia

Hi boy16,

sorry ik weet niet precies wat de clearance check inhoudt, maar volgens mij of je geen strafblad hebt en geen gekke dingen in het buitenland hebt gedaan. Sowieso nemen ze ook contact op met je vorige werkgevers om te vragen naar je werkhouding, verzuim, etc.

Groetjes

• MK

Ik was ook op de open dag in Amsterdam in mei en ik heb ook als startdatum 4 augustus gekregen! Ik ben zo blij! Dikke kans dat we op de zelfde vlucht naar Abu Dhabi zitten!!

MK