aangenomen voor Etihad Airways

• N.H @ J.Olivia en MK

Heey J. Oliva en Mk,

Ik heb FB mijn naam is neomy van der hart, zou leuk zijn om elkaar toe te voegen ! :-D

Wat leuk dat we bij elkaar in de batch komen en waarschijnlijk ook samen vliegen naar AUH .

Groetjes,

• boy16

Hoi j.olivia,

dankjewel voor uw informatie(:D het is me nu even duidelijker dus geen zorgen om te maken hehehe…

thnx en wens je alvast veel succes bij EY en misschien dat ik er ooit in de toekomst ook wil gaan werken;) benieuwd naar de verhalen die komen zal gaan.

groetjes

• Fouzia.S

Hoi allemaal, Ik heb 27ste mijn dag in Casablanca, marocco,

Ben daar toevallig op vakantie en meteen uitgenodigd voor een interview, Vind het spannend,

Kan iemand mij vertellen wat er precies van je verwacht word, gevraagd word en hoelang het ongeveer kan duren voor men wat terug krijgt.

Alvast bedankt!!!

Groetjes

• Nienke

N.H

Ik zit zelf erg te twijfelen om te gaan solliciteren bij Etihad, ik ben gewend om te reizen en weg te zijn van huis.

Ik vroeg mij af hoe het ondertussen bevalt bij Etihad? Hoe is het om in AUH te leven, hoe was het tijdens ramadam en hoe is het om zo vaak van huis weg te zijn?

Ik hoop dat je dit nog leest en de vragen kan beantwoorden.

mvg

Nienke

• Jamila

Hallo allemaal,

Ik ben uitgenodigd voor de open dag in Amsterdam voor Etihad.

Is iemand naar de open dag geweest? Zo ja, hoe ziet zo'n dag er uit? Wat wordt er allemaal gevraagd?

Hoe kan ik me het beste voorbereiden?

Ik vind het echt spannend!!!!

Alvast bedankt xx Jamila

• Latoya

Waar in amsterdam wordt het gehouden? En hoelaat? X