EasyJet ervaringen

• Mel

Niemand? :)

• M.

Ben ik ook wel benieuwd naar! Heb je ook regelmatig een stopje? Zag dat je vanaf Gatwick behoorlijk wat bestemmingen hebt, dus misschien ook af en toe een overnachting?

• Kim

Hallo,

Ik wil graag solliciteren bij easyjet.

Alleen vraag ik mij af hoe het zit met die 5 jaar die je op moet geven.

Worden deze werkgevers ook allemaal persoonlijk benaderd, ik weet namelijk van mijn vorige baan dat die gene die mij begeleide daar niet meer werkt. Dus ik kan het niet bewijzen via deze persoon.

Bedankt!

• K.

He!

Ik heb zojuist gesolliciteerd bij easyJet. Ben benieuwd of het tot iets gaat komen. :)

• K.

Vraagje,mwaar zijn de assessment days? Ik mag komen, maar als ik inlog zie ik geen data?

• Nadia

Zou iemand me wat kunnen vertellen over de medische keuring bij easyJet ?

Groetjes nadia

• A380

@ Nadia,

Geen zorgen maken! het is een papieren keuring.

Alleen als daar iets uit blijkt wordt er een arts ingeschakeld.;)

• Jil1

Iemand nog recente EasyJet ervaring? Hoe lang duurt de opleiding, roosters ed? Heb 10 jr ervaring en het lijkt me een unieke kans om bij de opstart van een nwe hub te zijn!!

• bibi_411@hotmail.com

Hoi Merel ik heb ook gesolliciteerd bij eazy en een assement ingevuld nu afwachten. Maar ze hebben niet gevraagd naar diplomas volgens mij moet je dat wel hebben als stewardess of krijg je interne opleding ik heb Mbo 3 secretaresse en mijn engels is niet perfect Frans kan ik veel beter. Misschien kan ik zelf die opleiding doen die zijn wel heel erg duur is dat wrl verstandig als j toch ergend interne opleiding kan volgen. Ik hoop dat er gereageerd wordt groetjes Bibi