Hi Door,
Ik heb halverwege maart voor het laatst contact met hen gehad en toen was de ini van augustus nog heel onzeker. “Niets is zo veranderlijk als de luchtvaart” is een veel gebruikt argument. Ik heb er wel begrip voor, maar wil gewoon beginnen! Ik heb ongeveer begin februari mijn eerste delen uniform gehad en nog steeds komt er af en toe eens wat binnen. Ik vind het nu iets te vroeg om weer contact met ze op te nemen, omdat zij mij hebben toevertrouwd mij echt op de hoogte te houden zodra zij iets meer weten over een ini.
Wanda, hoe vervelend ik het ook voor je vind, ik denk niet dat dit met elkaar te vergelijken is. Sinds 2011 is er veel veranderd in de procedure van het werven van personeel voor KLM. Zo ligt de focus tegenwoordig op de doorstroom vanuit KLC en komen er dus geen externe vacatures voor KLM vrij. Ik heb het idee dat de werving van KLC zal blijven doorgaan, en dat zij binnenkort gewoon weer personeel bij hen nodig hebben (en dus geen wachtlijst zullen schrappen).
Door, wanneer is de laatste keer dat jij contact met hen heb gehad? En wat werd er toen verteld?