KLC aangenomen niet geplaatst

• L

Cc,

Gelukkig zijn er altijd mensen zoals jou die positiviteit erin gooien. Ik ben vorig jaar afgewezen bij klc en hoop dat ze in september / oktober weer gaan werven. Het is een prachtig bedrijf waar jullie met z'n alle geduld voor moeten verzamelen. De aanhouder wint!

• cc

Dankje L!

natuurlijk baal ik soms dat het zo lang duurt, vooral als je iets super graag wil doen!

hoop ook dat je snel weer kan solliciteren, je weet nu wat ze van je verwachten.

• Blauw

Na de afgelopen drie weken een aantal e-mails te hebben verstuurd, vandaag contact gehad met de afdeling Werving & Selectie en zij vertelde mij er in augustus waarschijnlijk geen ini zal plaatsvinden.

Toevallig vanmiddag meteen een nieuwsbrief gekregen die vermoedelijk elke wachtlijster krijgt. Hierin hetzelfde bericht met de verwachting op begin 2015. Hierbij zou mijn sollicitatie komen te vervallen en ik opnieuw op selectie moeten.

Echt ontzettend balen, omdat ik dacht dat ik er al zo goed als was en snel zou kunnen beginnen. Nu kunnen zij mij dus, als ze zouden willen, in januari/februari alsnog afwijzen en dan gaat de hele droom niet door.

Iemand ervaring met herselectiegesprekken en hoe groot de kans is dat je alsnog wordt afgewezen? Zijn er nog meer lotgenoten?

• Roos

Ik heb dezelfde nieuwsbrief gekregen. Inderdaad heel erg balen. Ik had ook gehoopt om in augustus te kunnen beginnen met de ini :(

En ook ik zou opnieuw een selectieronde moeten doen in 2015. Erg jammer dat het zo loopt. Ik begrijp ook niet zo goed waarom ik niet geplaatst ben voor de eerdere ini's aangezien al m'n verklaringen etc gewoon in orde waren.

Hebben jullie/jij trouwens ook al een koffer met (bijna compleet) uniform ontvangen? Heb nu het idee dat ik ie een beetje voor niets heb.

• Mendy

Mijn ini stond destijds ook al 2 jaar op de wachtlijst..

Toen moesten we op herselectiegesprek en een vriendin van mij was kwam toen ineens “minder gemotiveerd” over…

Ja wat wil je na twee jaar onduidelijkheid..!

Veel mensen denken dat je “er al bent” maar geloof me, juig pas als je er een jaar werkt… Tot die tijd is er nog een lange weg te gaan met afvallers..

Succes, hopelijk tot ziens maar ga verder met je leven, ga niet zitten wachten en geef je baan nog niet op!

• Blauw

Sinds vorige week staat er onder de Veelgestelde vragen onder vraag “Wanneer kan ik weer solliciteren op de functie van cabin attendant?” “De vacature van cabin attendant is gesloten. Open sollicitaties worden niet in behandeling genomen. Wij verwachten dat we de vacature na de zomer weer kunnen publiceren, dit is echter geen zekerheid.” als antwoord. Wellicht brengt dit een beetje voor ons als wachtlijsters?

Iemand nog tussentijds contact gehad met afdeling werving & selectie?

Gr

• CC

Hi!

Altijd goed om zoiets te lezen! Zo heel lang wachten denk ik de meeste van ons niet.. (Blijkt normaal te zijn) maar heb super veel zin om te kunnen beginnen. Toevallig heb ik ze vorige werk even gesproken.. Was erg nieuwsgierig op welke plek ik nu stond en verdere informatie over de mail. Helaas konden ze nog niks zeggen!

Vond het wel even fijn om iemand te spreken dan alleen de mail.

Hopelijk kunnen we na de zomer ergens lekker beginnen.

Succes met wachten allemaal.

X

• Blauw

Iemand inmiddels al iets meer gehoord? Ik ben niet erg te spreken over de manier hoe we op de hoogte gehouden worden, maar ik denk dat ze zich daar weinig van aantrekken.

• L

Nog niks gehoord.. hoop dat we na de zomer wat horen

begin de hoop een beetje te verliezen

• Arkeflyer

Weet iemand of en wanneer KLC weer zou kunnen gaan werven?

groetjes