easyJet

• MsS

Hoi allemaal,

Ook ik heb zojuist mn sollicitatie verstuurd!! Kan niet wachten om weer te gaan vliegen whoehoe.. (oke niet op de zaken vooruit lopen nu natuurlijk) Alleen vroeg ik me af hoeveel tijd er tussen zit wanneer je wordt uitgenodigd voor een gesprek op kantoor (mits je alles behaalt natuurlijk) aangezien ik nu nog in Australie zit en ik graag een indicatie zou willen hebben voor wanneer ik het beste terug kan vliegen naar nld.

Thanks girls!

Gr vanuit Melbourne

• MsS

Hoi allemaal,

Ook ik heb zojuist mn sollicitatie verstuurd!! Kan niet wachten om weer te gaan vliegen whoehoe.. (oke niet op de zaken vooruit lopen nu natuurlijk) Alleen vroeg ik me af hoeveel tijd er tussen zit wanneer je wordt uitgenodigd voor een gesprek op kantoor (mits je alles behaalt natuurlijk) aangezien ik nu nog in Australie zit en ik graag een indicatie zou willen hebben voor wanneer ik het beste terug kan vliegen naar nld.

Thanks girls!!!!

Gr vanuit Melbourne

• Mark

@ MsS

Zie dat de vacature van de site is, dus misschien zit je nog net bij de selectie.

ik had binnen 7 dagen het voortraject doorlopen en afgerond, nu morgen naar de assessment dag. Ben benieuwd wat er komen gaat.

succes! :)

• Barbara

Hallo,

Voor degenen die morgen naar de assessment dag gaan: heel erg veel succes gewenst!! en maak er wat moois van :)

Ik ben erg benieuwd, laten jullie nog horen hoe het is gegaan?

groetjes, Barbara

• Nick

Ik heb gisteren online gesolliciteerd, maar kreeg helaas geen link van assesment. Kreeg wel een mailtje dat mijn sollicitatie is goed ontvangen.

Wat betekent dit voor mij? Of kan in die link nog later krijgen?

• Nick

Ik heb gisteren online gesolliciteerd, maar kreeg helaas geen link van assesment. Kreeg wel een mailtje dat mijn sollicitatie is goed ontvangen.

Wat betekent dit voor mij? Of kan in die link nog later krijgen?

• DebbieB

Iedereen die vandaag op moet. HEEL VEEL SUCCES MENSEN!!!

• Kyara

Heeel erg veel succes en plezier vandaag! Laat maar weten hoe het allemaal gegaan is! Ben erg benieuwd.

• stesscindy

Het was een erg leuke maar ook spannende dag. Ik heb het gehaald tm het personal interview!! Nu 7-10 dagen wachten tot ik te horen krijg of ik word aangenomen… Fingers crossed!

Voor degenen die vandaag gaan, veel succes en plezier!!

• Kyara

Goed zo, duimen maar! Ik wacht nog altijd op een uitnodiging :( ben een beetje bang dat die niet meer komt. Vacature is ook van de site af..