easyJet

• D

Hoi Cindy!

Bedankt voor je snelle reactie! Als ik het goed begrijp is het dus een account aanmaken en alleen je cv plaatsen, dus geen motivatiebrief? Wat kan ik verwachten vh assessment rekenvragen, inzichtvragen, figuurtjes, cijfertjes?

Eigenlijk ben ik ook wel benieuwd naar de salarisschalen van easyjet CA en purser?! Weet iemand hier meer van!

Alvast bedankt!

Groetjes!

• Ella

Dat is gewoon een standaard e-mail die je krijgt AS.

Als het goed is krijg je later nog bericht. Ik heb een soortgelijk bericht nog een keer ontvangen na het doen van het assessment.

• stesscindy

De assessment is een soort van begrijpend lezen, in het nederlands.

Maar ik zou zeggen, see for yourself!

• Kyara

Assessment is gemaakt, en heb de ‘successfully mail’ ontvangen. Betekent dit dat ik dan ook daadwerkelijk naar de volgende ronde door ben, of dat dit ‘successfully’ verzonden is en morgen nog door de recruiters bekeken wordt?

Hoe lang duurde het voordat jullie de uitnodiging kregen na het maken van het assessment?

Succes voor degene die het nog moeten maken!

• Kyara

(tu)

• stesscindy

Ik had mijn assessment op woensdag avond gemaakt en kreeg donderdag laat in de middag mail dat ik door was voor de assessment day. Maar van anderen hier las ik dat er een week tussen zat.

• D

Hoi Cindy!

Moet je de vragen in het Engels beantwoorden?

• Kyara

Hoi D,

1e deel begrijpend lezen is in het Nederlands en het tweede deel is in het Engels.

• Kyara

Bij mij staat dit er nu:

Netherlands-Amsterdam-Amsterdam Schiphol

Job Number: 02748

Job Status: Active (Accepting Job Submissions)

Application Status: Completed – Updated: 12/08/2014

Nog geen email.. Status is wel van Successfull at Ability Test, naar Completed veranderd in de afgelopen 3 uur.

• CA2HV

Nou Kyara,

Je moet niet alles geloven wat er in de media gezegd wordt over ons bedrijf, en onze vakbonden hebben al duidelijk aangegeven dat wij helemaal niks meer in gaan leveren omdat we dat afgelopen twee jaar al gedaan hebben en voor 10% productiviteitsverhoging hebben gezorgd. HV zal naar een andere afdeling moeten gaan kijken om te bezuinigen.

Groetjes, een HV 2-bander