Haha leukkk cindy!!! Zie je..it's all good! Tot dan!
@ rayan, de online assessment spreekt voor zich, goed lezen en logisch nadenken…ik had hem binnen de gestelde tijd af…SUCCES!
Ik heb het vorige week woensdag gedaan en kreeg de volgende email:
As soon as we have further information concerning positions at your chosen base, we will contact you regarding next steps.
Depending on our requirements, this may not be for some time, so please do not worry as we will hold your application on file for up to 6 months.
Thanks for your interest in easyJet.
Regards,
easyJet Recruitment
Volgens mij was ik al te laat. Ik ben bang dat ik geen assessement email meer ga krijgen. Maar goed niet geschoten is altijd mis….
Ik heb zaterdag ochtend mijn sollicitatie verzonden en zojuist de link naar het assesment ontvangen.
Het heeft dus absoluut nog zin! Ik denk dat ze bij het sollicitatie formulier al selecteren op de antwoorden die je geeft en je manier van formuleren in het engels…
Ik ga vanavond mijn assessment invullen (heb er 7 dagen de tijd voor om het af te ronden)
Hoe lang zijn jullie er mee bezig geweest?
Hoi kyara, de assessment gaat op tijd. Na de uitleg en wat oefenvragen heb je 12 minuten om de assessment te maken. Daarna zit er nog een ability test achter, daar heb je alle tijd voor.
Zou het wel zsm invullen, bij de assesment dagen is beperkt plek en ik persoonlijk wilde er gewoon zsm tussen zitten
Ga het ook vanavond gelijk invullen als ik thuis ben. Kan het simpelweg niet op mijn werk doen vandaag, aangezien je het scherm niet mag minimaliseren zag ik (ik ben office manager, dus er kan elk moment een telefoontje komen, of een email pop up…).
Hoe veel vragen zijn het ongeveer? T begint alweer helemaal te kriebelen. Vorig jaar wel bij Trans door alle testen en selectiedagen heen maar niet geplaatst.. zou een klikgesprek kunnen krijgen, om de procedure weer te hervatten, maar ik wil eigenlijk toch liever verder kijken aangezien ik las dat ze bij Trans aan het bezuinigen zijn, en het personeel salaris moet inleveren..
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?