van HV naar EasyJet

• trans-ca@outlook.com

Goedenavond allen,

Ook ik heb gesolliciteerd bij EasyJet Ams en ben momenteel werkzaam bij Transavia.

Ik ben echt heel erg benieuwd of er nog andere HV collega's zijn die gesolliciteerd hebben.

En ik ben eigenlijk nog meer benieuwd naar de verschillen tussen HV en EasyJet.

Worden reiskosten bijvoorbeeld vergoed? En belangrijker nog hoe is de sfeer tussen collega's onderling.

Ik ben heel benieuwd of er iemand is die misschien zelfs bij EasyJet werkt en wat meer informatie heeft.

Groet een toch wel zenuwachtige Transaviaan.

• Miep

Hoi Transavia collega!!

Ik werk nu 7,5 jaar bij Trans en heb ook bij easyJet gesolliciteerd, zojuist mail gehad dat ik het assessment heb gehaald jeeeej!

Geen idee of ik het ga doen als ik aangenomen word, dus ik ben ook erg benieuwd naar de antwoorden op jouw vragen :-)

Ik heb het idee dat het werken bij Transavia in de afgelopen 7 jaar erg achteruit is gegaan en dat dit door de aankomende bezuinigingen ook nog veel erger achteruit zal gaan (vooral werk/rusttijden etc.)

Groetjes terug (begin nu ook wel aardig zenuwachtig te worden)

• trans-ca@outlook.com

Hoi miep,

Wat leuk om een collega te treffen hier.

Ik ga er maar helemaal blanco in en hoop vooral de sfeer te kunnen proeven, want bezuinigingen en wrr of niet de sfeer aan boord blijft fantastisch.

Maar dat assessment dat je online gedaan hebt wanneerben hoe heb je dat ontvangen?

Ik heb namelijk alleen vragen lijst en cv verstuurd en ben nu uitgenodigd om naar een assessment dag te komen.

Heb ik nu iets gemist?

• DebbieB

Dan ben je verder dan mij? Ik heb het online assesment ingevuld, kreeg een mail dat het positief was en nu afwachten voor verdere stappen.

Ben wel heel erg blij, want bij de speeddate van Trans was ik niet door :( Dus ik hoop van harte dat ik aangenomen ga worden.

• Miep

Hoi trans-ca,

Met de sfeer bij Trans is inderdaad niets mis, ga ook nooit met tegenzin naar werk! :-)

Ik moest eerst een online assessment afleggen, heb zaterdag (of was het zondag?) de vragenlijst en m'n cv ingestuurd en kreeg maandagmiddag een mail dat ik door was naar het gesprek maar eerst een assessment moest maken, de link stond in de mail. Dus in die mail over de uitnodiging stond een link om het assessment te maken, als ik jou was zou ik 'm nog even lezen voor de zekerheid..

Ik weet dus nog niet zeker of ik na 7 wel wil weggaan bij trans, maar wie weet is dit een leuke nieuwe uitdaging..

• DebbieB

Ik vind het raar dat jullie al een gesprek hebben gekregen en ik nog niet?

• trans-ca@outlook.com

Ik weet niet hoeveel mensen er hebben gereageerd, misschien zijn het er zo veel dat het even duurt.

• Ella

Nou, je bent niet meteen door naar het gesprek hoor. Als je goed leest dan zie je staan dat er de mogelijkheid is om door te gaan naar het gesprek na het doen van het assessment.

Dit stond er in mijn mail:

Thank you for registering your application with easyJet.

For the next stage, we require you to complete an online assessment.

You are required to complete this online assessment for the opportunity to be invited for one of our upcoming assessment centres. By accessing the assessment, you agree to participate in the recruitment process of which the online assessment forms part of.

Het gaat dus allemaal in stappen en het is gewoon afwachten na elke stap.

• Robin1985

Hallo allemaal….onderstaand kreeg ik na het maken van de assessment online

Hi Robin,

We are pleased to inform you that you have successfully completed the first stage online assessment and your application is through to the next stage of the online selection process. Your application will now be kept on file and when suitable positions become available at your chosen base, our recruitment team will review your application and you will be notified of the outcome.

You do not need to contact easyJet at this time, as we will contact you by email as soon as we have further information for you. In some cases, it may be up to several weeks before you hear from us, so please do not worry if this does not happen straight away.

Thank you for your interest in easyJet.

Kind regards,

The easyJet Recruitment Team

• fifafo

Dames met ervaring Voor welke functie solliciteren jullie? Ze zoeken ook Cabin Managers.