Aangenomen Easyjet!!

• v

Yeahhhhhh ik ook!!! Ben benieuwd wat ons te w8en staat!!

• stesscindy

Ik ook!!!!!!!! Blij blij blij

• A.

Ik ben ook aagenomen! Ben superblij. Hoop dat we snel een trainingsdatum horen :)

• Mandy

Yess !! Ik ben ook aangenomen. Nou ben ik toch wel erg benieuwd of dat er inderdaad de eerste 2 maanden vanuit Engeland moet worden gevlogen?

Hebben hier meer mensen wat gehoord? En wat als je de training niet haalt.. Zul je dan terug moeten betalen? Dat zijn toch 2 dingetjes wat mij een beetje dwars zit..

Hoor graag van jullie, stessen ;)

xx

• Barbara

ook aangenomen yeaahhh, maar ik wil toch nog alles eerst goed bekijken, zoals de arbeidsvoorwaarden, en met name de reiskosten. Wie gaat ook mailen naar Easyjet? allemaal gefeliciteerd, top gedaan!

• Tara

Gefelicteerd allemaal!

Ik heb pas 2 weken geleden mijn assessment gedaan… dus ik hoop zo dat ik word uitgenodigd voor een gesprek.

Weten jullie meer, of is er iets verteld over eventuele meerdere selectiedagen,?

Groetjes Tara

• Roos23

Gefeliciteerd iedereen! Ik ben ook aangenomen! Ben zo super blij!! Volgens mij is het ook een heel leuk bedrijf om voor te werken.

• Saf

Hey meiden, ik heb tot nu toe nog niets gehoord. Spannend! Wat stond er precies in de mail?

• Easyjet sollicitant

Kan het zo zijn dat dit 1 iemand is die niet is aangenomen en alle wachtende een rotgevoel wilt geven? de berichten zijn wel erg snel na elkaar gepost, ik vertrouw het niet helemaal. De uitslag zou na 7 dagen komen toch?

• Roos23

He Saf.

wel spannend dat je nog niks gehoord hebt. Maar goed, dat wil misschien wel helemaal niks zeggen! Heb nog hoop.

In de mail staat van gefeliciteerd, je beschikt over de kwaliteiten die wij eisen enz enz. En dat we zo snel mogelijk gebeld of gemaild worden voor hoe het nu verder gaat. Zoals verdere afspraken en je 5 jaren geschiedenis enz.

Ben heel benieuwd hoe het verder gaat. Heel veel succes met wachten en hopelijk is het goed nieuws voor je!