Aangenomen Easyjet!!

• stesscindy

Sorry, maar ik heb echt de mail gehad… Je kunt ook aan mijn eerdere posts zien in de andere easyjet topics hoe en wat.

Bij de eerste post van dit topic was ik ook sceptisch omdat het zo snel was… Ik denk dat er vanmiddag een aantal mails tegelijknzijn afgewerkt door easyjet, dit was ook zo met de mail met de uitnodiging voor de assessment day, die kreeg ook iedereen op dezelfde donderdagmiddag.

Ik duim voor de rest dat zij ook snel reactie krijgen, het wachten is verschrikkelijk…

• A.

Ik heb toch ook echt de mail gehad. Ook rond 14.00 zoals veel anderen. Denk dat ze gewoon idd veel mails tegelijk hebben afgehandeld, net als met de uitnodiging voor de AD. Niet meteen wantrouwen dus ;) snap wel dt je er zenuwachtig van wordt. Hoop dat je snel wat hoort!

• Eline

Ik krijg ook gister een mail dat ik ben aangenomen!!

Idee om een facebook groep aan te maken misschien?

Ben erg benieuwd wat er komen gaat!

Groetjes Eline

• roos23

Goed idee Eline! Zo leren we elkaar al een beetje kennen! Ik ben heel benieuwd hoe het nu verder gaat, heb er iig zoveel zin in!

• v

Goed idee eline, een fb pagina! Ik ben afgewezen als cm maar wel aangenomen s ca. Ook prima :-)

• ML

Ik zal een groep aanmaken :D

Laat jullie zo weten!!

• ML

Even kijken op Facebook

Wij zijn Orange

• A_A

Ik heb ook een mail gehad dat ik ben aangenomen, ben superblij! Ik zal even een kijkje nemen op de FB pagina ;)

• stesscindy

Ik ga nog even niet mee in de groep op facebook. Zou wel willen, maar mijn collega's mogen er nog niet van weten en sommigen heb ik ook op facebook…

• roos23

Super! ik zal meteen eens gaan kijken!