KLC vacature

• MDS93

Hi allemaal,

Ik had gisteren gesolliciteerd om +- 14.00 uur en kreeg binnen 15 minuten al een uitnodiging om op gesprek te komen, nog voordat ik überhaupt een ontvangstbevestiging had gekregen, was dan ook best wel verbaasd dat het zo snel ging! Ik ben er op 17 september om 8 uur 's ochtends, wie zijn er allemaal nog meer? Heel veel succes allemaal! :)

• Kim

Tip, check je spam/ongewenste email!

Ik kreeg de bevestiging gewoon in mijn inbox en na een tijdje checkte ik toch ook maar even mijn spambox. Daar zat mijn uitnodiging in!

• Kyara

Het formulier is gesloten!

• brenda

nou zeg!

ik vul voor de zoveelste keer al mijn gegevens in, elke keer liep hij weer vast

kreeg een wit scherm en dan kreeg ik weer met verzonden, maar niks in mijn mailbox!

nu zie ik dus dat ze de procedure hebben stopgezet en weet ik dus niet of ze mijn solll hebben ontvangen

• Robin1985

Denk het wel brenda, was bij paar dagen geleden ook wit veld…het duurt even voordat je een bevestigings mail krijgt…en daarna duurt het voordat je een uitnodiging of afwijzing krijgt

• Jefferson

Hallo allemaal,

Ook ik heb vorige week 3 september gesolliciteerd en 4 september een uitnodiging gekregen met inlog gegevens om een gesprek in te plannen. Helaas waren deze data's al vol, dus toen ik belde zei die mevrouw dat er binnenkort meer data's bij komen. Dus ik kijk iedere dag wel 5x ofzo, maar nu heb ik vandaag een standaard mailtje gekregen dat ik niet aan de opleidingseisen voldoe, terwijl dat wel het geval is. Dit heb ik natuurlijk ook goed ingevuld in het sollicitatie formulier. Heeft iemand hier hetzelfde probleem? Ik kan namelijk nog steeds inloggen met die mail….

• Ghislaine

Er zitten ongeveer 15 mensen in een initial. Kan ook minder zijn. Succes allemaal met de sollicitatie. KLC is een super leuke airline om voor te werken. Ik werk er ondertussen al 4 jaar!

• fifafo

Ben benieuwd hoeveel ze er nodig hebben. Er is ook nog een wachtlijst voor de klc.

• Rosa

Hoi allemaal!

Heb een vraagje.. heb 4 september gesollicteerd, nooit een bestigings mailtje gehad, ik vraag me af of de rest dit wel heeft gehad?

Ik voldoe aan alle eisen

groetjes Rosa

• Kyara

Woensdag is het zo ver, heb er zo veel zin in! Wie gaan er nog meer naar de 1e selectiedag a.s. woensdag?