KLC vacature

• Laura

Ik weet het ook niet waar ze het op baseren.

Bel morgen gewoon ff het recruitment team.

Hoop dat jullie alsnog een uitnodiging krijgen.

• Mildred

@Laura

Meid ik weet niet waar je het over hebt, maar ik heb ook een uitnodiging ontvangen en ik ben net een weekje 20. Dus denk niet dat ze allemaal 30ers zoeken. Ik heb trouwens alleen een HAVO diploma en verder niets. Geen stewardessenopleiding etc.

30 september op gesprek! spannend!!

• Sharon

Ook ik ben nog maar net 21 en heb nog geen vliegervaring en mag op gesprek komen. Ben erg benieuwd!

• Laura

Super voor jullie toch! :-)

• Niels

Ik had vanavond gesolliciteerd en kreeg net twee mails achter elkaar binnen. 1 met een ontvangstbevestiging van mijn sollicitatie en 1 met een afwijzing. Dit is wat er stond:

U bent niet in deze selectie opgenomen omdat:

- u niet voldoet aan de door ons gesteld minimale werkervaring.

Wij benadrukken hierbij dat wij geen verdere toelichting kunnen geven over uw afwijzingsreden(en). In verband met het grote aantal sollicitaties zijn wij genoodzaakt geweest een uiterst scherpe eerste selectie te maken.

Vind het echt wel jammer dat ik afgewezen word omwille van de reden dat ik te weinig werkervaring heb. Ik ben 18, een pas afgestudeerde student en heb 1 jaar vakantiewerk gedaan in de horeca en 1 jaar in een doe-het-zelf-zaak. Wat konden ze dan nog meer verwachten? :( Binnenkort begin ik aan de opleiding ‘Steward’ aan het Stewardess en Hospitality College in Amsterdam. Misschien dat ik na die studies meer kans maak. Anyway, ik blijf er voor gaan en zal nooit opgeven! Heel veel succes aan iedereen die wel op gesprek mag gaan binnenkort!

• Robin1985

Ik ben zo benieuwd wanneer er weer een nieuwe datum vrijkomt om in te plannen!

• Robin1985

Ik ben heel benieuwd wanneer er weer een datum erbij komt om in te plannen! :)

• Jette

Wat duurt dit lang!!! 2 september om 23:30 sollicitatie verstuurd en nog steeds geen bericht! Ben zo benieuwd!

• HV-stess

Weet iemand hoeveel personen er in een ini van KLC zitten?

• Ar

Vraagje, als je solliciteerd naar deze functie van KLC en je wordt afgewezen, zou je dan nog wel voor dezelfde functie (stel hij gaat open) bij de KLM kunnen solliciteren of zit daar dan ook een wachttijd tussen?