KLC vacature

• Laura

Bedoel eigenlijk opleidingen en diploma's…

• leotrijn

Ik heb gisteren rond 00.00u mijn sollicitatie verstuurd en rond 14.00u de uitnodiging ontvangen!

Om op jouw vraag antwoord te geven Laura, ik heb twee HBO studies afgerond en werk nu op een MBO opleiding op de afdeling toerisme/recreatie.

Zijn er nog meer mensen die nieuw zijn en nog nooit stewardess zijn geweest? Voor mij is het namelijk de eerste keer. Superspannend maar wat heb ik er zin in!

• Se

Hoi allemaal, ik heb vanmiddag gesolliciteerd en kreeg na 10 min. Al een mail met het onderstaande:

Wij hebben uw sollicitatie voor de functie van steward(ess) ontvangen.

Alle sollicitaties zijn zorgvuldig beoordeeld. Vervolgens zijn de kandidaten geselecteerd die het beste aansluiten op de door ons gestelde functie-eisen. U bent niet in deze selectie opgenomen omdat:

- u niet voldoet aan de door ons gesteld minimale werkervaring.

Wij benadrukken hierbij dat wij geen verdere toelichting kunnen geven over uw afwijzingsreden(en). In verband met het grote aantal sollicitaties zijn wij genoodzaakt geweest een uiterst scherpe eerste selectie te maken.

Wij bedanken u voor uw belangstelling.

Ik snap het niet zo goed omdat ik wel veel ervaring heb. Is dit misschien een fout van hun?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen hiermee.

• joy

Hey Se,

Ik ontvang net dezelfde email, ik snap er ook niks van, ik heb een hbo diploma in management toerisme en hartstikke veel werkervaring in het toerisme en in service gerelateerde functies!

Hoe kan dit?

• Laura

Misschien selecteren ze ook een beetje op leeftijd??

Heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat ze het liefst nieuwe CA's aannemen van rond de 30..

Denk dat jullie morgen het recruitment team het beste kunnen bellen.

• Se

Ja ik baal er ontzettend van! Ik ga morgen denk ik bellen..

• sabine

Mensen met een afwijzing, wacht even af. Ik kreeg vandaag alsnog een mail met uitnodiging..

• KLM1973

Eh… ik ben 41 jaar met vliegervaring en had binnen een uur een uitnodiging! :)

• Se

Op de website staat dat je minimaal 18 jaar moet zijn en Ik ben 20.

Als ze selecteren op leeftijd is het leeftijdsdiscriminatie..

• Jo

Ik heb niv 4 afgerond..

Ben zelf 24 en ook al gevlogen.

Snap er niets van..