Bedoel eigenlijk opleidingen en diploma's…
Ik heb gisteren rond 00.00u mijn sollicitatie verstuurd en rond 14.00u de uitnodiging ontvangen!
Om op jouw vraag antwoord te geven Laura, ik heb twee HBO studies afgerond en werk nu op een MBO opleiding op de afdeling toerisme/recreatie.
Zijn er nog meer mensen die nieuw zijn en nog nooit stewardess zijn geweest? Voor mij is het namelijk de eerste keer. Superspannend maar wat heb ik er zin in!
Hoi allemaal, ik heb vanmiddag gesolliciteerd en kreeg na 10 min. Al een mail met het onderstaande:
Wij hebben uw sollicitatie voor de functie van steward(ess) ontvangen.
Alle sollicitaties zijn zorgvuldig beoordeeld. Vervolgens zijn de kandidaten geselecteerd die het beste aansluiten op de door ons gestelde functie-eisen. U bent niet in deze selectie opgenomen omdat:
- u niet voldoet aan de door ons gesteld minimale werkervaring.
Wij benadrukken hierbij dat wij geen verdere toelichting kunnen geven over uw afwijzingsreden(en). In verband met het grote aantal sollicitaties zijn wij genoodzaakt geweest een uiterst scherpe eerste selectie te maken.
Wij bedanken u voor uw belangstelling.
Ik snap het niet zo goed omdat ik wel veel ervaring heb. Is dit misschien een fout van hun?
Ik hoop dat iemand mij kan helpen hiermee.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?