KLC vacature

• OR

Ik had ook het probleem met het witte scherm, daarna nog een keer alles ingevoerd en toen kreeg ik na verzenden een melding dat ik al een sollicitatie had verstuurd. Blijkbaar dus wel aangekomen. De bevestigingmail duurt een aantal uur, hoorde van dezelfde persoon dat zij ook al een gesprek heeft in kunnen plannen!

• HV-stess

Ik heb om 16.15 gesolliciteerd en nog niks in kunnen plannen,..

• Robin1985

Ja jeuj, heb bevestiging binnen…nu 2 dagen wachten..spannend!

• Kyara

Ik heb ook de bevestiging binnen.. 19:31 in mn spam box! wachten maar ;)

• sabine

HELP…ik krijg meteen na mijn sollicitatie een mail dat ik afgewezen ben. Ze kunnen geen uitspraken doen over de reden. 2 uur later krijg ik een bevestigingsmail met het bericht dat ik 2 dagen moet wachten. Wat moet ik hier nu van denken..

• Laura

Ik heb de bevestigingsmail inmiddels ook ontvangen.

Nu 2 dagen in spanning zitten ;-)

• Cee

Ik heb vanochtend gesolliciteerd, binnen paar minuten bevestiging en heb meteen afspraak ingepland… Over 2 weekjes!!

Helemaal ‘excited’ hier!!

Succes allemaal :D

• Robin1985

Super voor degene die al een gesprek hebben gepland! Misschien werken ze op volgorde van binnen komen van de sollicitaties ofzo…krijg je dan een tweede mail om je afspraak te plannen?

• Laura

Kan je kiezen uit meerdere data voor die selectiedagen???

• Charlane

Even een vraagje voor de dames en heren die vorig jaar ook gesolliciteerd hebben en helaas toen zijn afgewezen en het dit jaar weer proberen. Geeft het systeem het automatisch aan als er nog geen jaar voorbij is? Want ik weet de precieze datum namelijk niet meer ..

Groetjes