KLC vacature

• Mariska

Hoi Laura,

Ik wilde je net een bericht sturen dat ik gisteren om 21:15 had gesolliciteerd en ook nog niks had gehoord.

Maar zojuist bericht gekregen dat ik op gesprek mag komen.

• Jette

Probeer anders eens je spam box, daar staat ie als het goed is gelijk in ;-)

• Sharon

Gister rond 8 uur verstuurd en zojuist vernomen dat ik op gesprek mag komen. Erg blij!

• Robin1985

Oh wat spannend…ik ook rond 19:30 gesolliciteerd, bevestigingsmail gekregen, maar verder nog geen bericht dat ik op gesprek mag of ben afgewezen…mmmm vreemd

• Kyara

Ook mn uitnodiging is binnen. Ik ben er op 17 september 11.30 uur, wie nog meer?

• Kyara

De plekken voor het gesprek gaan super snel, net nog 40 plaatsen voor sept nu nog maar 12.. in een tijdsbestek van 6 minuten.. wow.. denk dat iedereen de mail om 14.10 gehad heeft..

• klc'er

na een jaar kun je parttime gaan werken: op dit moment zijn dat 50% en 70%, binnenkort komen daar 80% en 90% bij. En inderdaad kun je parttime blijven vliegen als je doorstroomt naar KLM maar daar zijn de % anders.

• Sophia

Wowwww, op moment van inplannen waren er nog 25 plekken vrij voor 7 oktober, letterlijk een paar minuten later alledrie de dagen vol!

• Robin1985

Jeuj, ook ik heb de uitnodiging binnen..helaas 17, 30 September en 7 Oktober al vol…nog geen nieuwe data te zien

• Robin1985

Haha jaaa ik denk dat er veel tegelijk de uitnodiging hebben gehad. Ik kreeg hem net binnen en ben meteen gaan kijken! Zoals zovelen denk ik