Afgewezen easyJet Amsterdam basis

• CM-wannabee

Zo is het maar net! Blijven gewoon positief (en ongeduldig)! Me, ben jij voor CA of CM?

• Me

Cm ook :)

• CM-wannabee

Spannend! Zelf heb ik wel een goed gevoel over mn interview maar ja dat zegt natuurlijk helemaal niets :-)

• Me

Ja ik ook dus daar zou het niet aan moeten liggen :) toch wel grappig dat we misschien wel aan dezelfde tafel zaten maar nu geen idee hebben met wie er praten haha

• CM-wannabee

Ja dat is zeker best wel grappig! Zullen we zonder onze naam te noemen proberen er achter te komen kijken of we elkaar ‘kennen’.

Ik ben een vrouw onder de 30

Zat eerst aan de tafel aan de voorkant bij de deur, daarna ben ik 1 tafel naar achter geschoven.

Jij :p

• Me

Haha nou ik zat aan de tafel achter je.. Ik ben 32 en een man :) dan heb je dus aan mijn tafel gezeten hoe grappig

• CM-wannabee

Hahaha toevallig!

Bij de tweede opdracht zat ik aan de zijkant van de 2e tafel.

Was jij de man in zwart pak met een blauwe stropdas?

Of zat jij helemaal achterin?

• Me

Nee geen blauwe strop :) denk dat er dan toch een tafel tussen zat ik zat in het midden Althans voor zover dat midden te noemen valt dan met vier personen haha

• CM-wannabee

Oh haha aan de tweede tafel zaten we met zijn vijven.

Twee mannen, eentje met een donkerrode stropdas (vliegt al negen jaar als purser geloof ik) en eentje met een blauwe stropdas.

Maar als je nog een tafel daar achter zat dan weet ik niet wie je bent!

Groot mysterie, ik vind dit wachten maar niets!

• Me

Haha nee dan zat ik toch er tafel daarachter…. Mochten we samen in de training zitten als er ooit nog in een mail krijgen haha dan stel ik me voor als me haha