Afgewezen easyJet Amsterdam basis

• CM-wannabee

Haha deal! Heb echt geen idee wie jij bent! Lekker anoniem ;-)

Hoop dat we voor het weekend bericht hebben gekregen en dat we een feestje kunnen vieren.

• Me

Haha te grappig he.. Maar laten we het hopen ik ben wel toe aan dat feestje. Het komt vast goed :)

• m

Hoi meiden, ik heb ook nog niets gehoord. Ik denk dat ze nog referenties moeten opvragen. Fingers crossed! Miep is denk ik 1 van de meiden die donderdag al direct het slechte nieuws kreeg. Mijn gevoel zegt dat de meeste die nu nog niets hebben gehoord worden aangenomen :):)

• Stess

Hier ook gesolliciteerd als CM maar nog niks gehoord. Ik hoop niet dat ze referenties gaan bellen zonder dat ze dat met ons hebben overlegd… mijn huidige werkgever weet namelijk niks van mijn sollicitatie!

• cm-wannabee

Nee joh referenties komen pas als je een training datum hebt gekregen :-)

Staat allemaal op hun site

• DebbieB

Ik ben helaas donderdag bij de eerste ronde afgevallen. Ik was doordat de A4 vast stond met 12 km file te laat gekomen, had ze wel gebeld. Ben 2 uur onderweg geweest van Den haag naar Hoofddorp. Feedback konden ze helaas niet geven, weet niet waar ik aan moet werken. Ben zelfs nog naar een recruiter gestapt om het te vragen.