Vacature KLM open

• A380

Hi sky,

Bij KLM is HAVO of MBO4 minimaal.

• Sky

Tnx a380 !

Dus ongeacht vele werkervaring no chance? Business class Emirates en vlieg Private nu…

Sky

• Stesstobe

Gewoon solliciteren en als je wordt uitgenodigd gewoon erheen gaan. Laat zien wat je qua diploma's en werkervaring / levenservaring hebt. Als je absoluut een no go bent dan weet je dat ook weer, maar dan heb je het iig geprobeerd. Straks krijg je spijt dat je het nooit geprobeerd hebt.

Ik kan het eerlijk gezegd mij gewoon bijna niet voorstellen dat ze iemand met veel werk / vlieg ervaring maar zonder dat juiste papiertje abrupt wegsturen.

Give it a try!

• Sky

Tnx Stesstobe !

Ga het in ieder geval zeker proberen!

Niet geschoten is altijd mis :)

Succes iedereen!

Sky

• marion

100% zeker dat je zonder MBO 4 diploma niet wordt aangenomen helaas. Vriendin van mij (met vliegervaring) meteen naar huis gestuurd.

• A380

@sky,

Waarom zo eigenwijs. Het is echt gewoon een harde eis van KLM!

Proberen heeft geen zin, je wordt meteen afgewezen.

• sky

@a380

omdat ik met eigenwijs zijn toch aardig ver ben gekomen in t verleden, als t niet lukt blijf ik gewoon als single crew werken :)

Anyway t was n vraag… de vacature is ook nog niet open..

:)

• Stesstobe

Proberen kan nooit kwaad!

Ga er vanuit dat je meteen naar huis wordt gestuurd, kan het alleen maar meevallen.

• A380

Nogmaals, het gaat je niet lukken als je niet aan de harde eisen voldoet!

Trouwens er zullen ook niet heel veel mensen nodig zijn via externe werving. Het grootste deel is intern ( grond of andere afdelingen, transavia en KLC )

• Stesstobe

A380, laat het hem gewoon lekker proberen!

Dat het niet gaat lukken (volgens jou en volgens andere) daar mag hij dan toch gewoon zelf achterkomen???

Hij kan iig hard gaan lachen als het uiteindelijk wel lukt! ;-)