Vacature KLM open

• A380

By all means…Maar weet wel dat het verspilde energie is!;)

• Stesstobe

A380, ben jij een recruiter? Of werk jij voor KLM? Of ervaring dat je zelf bent afgewezen, of andere mensen om jou heen?

• A380

ja! Ik kan ivm de anonimiteit niet te veel prijsgeven!

Ik probeer hier op het forum mensen de juiste weg te wijzen.

(tu)

• Arkestess

@A380 dat is wel een heel vaag antwoord dat je geeft….

@Sky ik zou gewoon eigenwijs zijn en gewoon solliciteren je hebt niks te verliezen! Gewoon proberen!

• Stesstobe

Idd wat een raar antwoord. Je bent hier zo anoniem als maar kan.

Nogmaals Sky… je hebt niks te verliezen!

• A380

Jammer is het dat de feedback die gegeven wordt niet wordt aangenomen.

Verder is het zo dat ik werk waar jullie graag zouden willen werken, maar waarvan de vraag is of dat ook lukt.

Ik zal niet meer reageren in dit draadje en wens jullie succes verder.

• Kirsty Macca

Hi Sky,

Gewoon proberen! Vriendin van mijn zus vliegt nu al 3 jaar bij klm en heeft haar Havo diploma of mbo 4 ook niet. WEL veel ervaring en jaren in het buitenland gewoont !Gewoon doen !

Good luck !

• Stesstobe

Kijk.. dat zijn de goede berichten :-)

En nu valt A380 even flink door de mand hahaha!

Heb overigens zelf ook van werving en selectie bureau's gehoord dat ze tegenwoordig VEEL MEER kijken naar werkervaring en levenservaring. Vind ik ook logisch. Zo krom ook… iemand die net meerderjarig is maar 0 werkervaring MET mbo niveau zou wel worden aangenomen, maar iemand die 10 jaar ouder is met veel vlieg ervaring en een diploma met een niveautje lager dan weer niet?? Slaat nergens op.. :-)

Gewoon proberen dus!!

• Stef-88

Een paar jaar geleden werd je nog toegelaten op gesprek zonder Havo/MBO 4 als je over veel werkervaring beschikte, helaas is dat niet meer zo (mits het nu weer veranderd is) wat 380 zegt is wel waar, ik ken heel veel stewards en stewardessen die met hun MBO 3 en jaren vliegervaring niet mogen solliciteren, je word niet eens uitgenodigd, onterecht want inderdaad iemand met veel vliegervaring/levenservaring zou een aanwinst zijn voor KLM.

Niet geschoten is altijd mis maar bereid je voor op een teleurstelling.

Succes

• Klmpurser

Zonder Havo en mbo 4 word je niet aangenomen, als je niet aan de harde eisen voldoet word je niet eens uitgenodigd voor gesprek. Bij zo'n groot animo is dat al de eerste schifting. Bij mij valt a380 trouwens niet door de mand, hij of zij is zo' n beetje de enige op dit forum die in verschillende topics exact de juiste informatie verschaft. Ik heb hem/haar nog nooit betrapt op een foutje.