Bij mij stond er eerst iets anders en sinds 2 dagen staat dit er dus ben benieuwd
of dat straks gaat veranderen en waarin.
Ja je hebt gelijk. Het duurt wel lang voordat ze iets laten weten.
Ik was 30 augustus in Antwerpen, en daar bleek bij aankomst de open dag te zijn geannuleerd. We konden onze cv inleveren en dat heb ik toen gedaan. Ook heb ik meteen een online application form ingevuld via de Emirates website. Nu heb ik zojuist een e-mail ontvangen van Emirates dat ze mijn cv hebben bekeken (die ze in Antwerpen hebben ontvangen) en mijn cv is helaas niet short-listed.
Nu staat ook in de e-mail dat ik pas kan re-applyen na 6 maanden.
Vind ik niet helemaal eerlijk want ik heb mijzelf nog steeds niet in real life op een open dag kunnen laten zien. Ook is mijn status op de Emirates website nu ‘'application unsuccesful’'
Ik heb een e-mail terug gestuurd en gevraagd of ik alsnog binnen 6 maanden een open dag mag bezoeken omdat ik mezelf nog niet in real life heb kunnen laten zien.
Maar eerlijk gezegd verwacht ik daar geen antwoord op..
Wat vinden jullie dat ik moet doen? Ik heb namelijk toch gelezen dat, indien je application ‘'unsuccesful is’' je alsnog gewoon een open dag kan bezoeken, maarja ik hun mail naar mij toe staat dat ik pas mag re-applyen na 6 maanden..
HELP! Wat zal ik doen?
In januari gesolliciteerd, en werd uitgenodigd voor 14 feb alleen door omstandigheden niet kunnen gaan. Daarna meerdere uitnodigingen gehad maar twijfelde teveel. Nu gisterochtend opnieuw een uitnodiging gekregen voor zondag aanstaande, onwijs veel zin in! Heel veel succes aan allen die ook zijn uitgenodigd!
Ik ben uitgenodigd voor aankomende zondag, maar tot hoe laat duurt het? Is er al eens iemand geweest? Ik kan eigenlijk maar tot 12:30.
En ik vraag me echt af wat moet ik weten en voorbereiden, heb totaal een andere richting gedaan. Wel veel ervaring in de horeca. Misschien klein voordeel dat ik een man ben?
Groetjes
Ik denk dat de uitgenodigden ervan moeten uitgaan dat er een héle dag voor nodig zal zijn tijdens de assessment day. Zoals eerder gezegd zijn er meerdere assessment rondes waarbij er iedere keer een aantal “afvallen”. De overgebleven worden op een ander moment uitgenodigd en getoetst op hun kwalificaties en of zij passen binnen het team. Succes.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?