Hoi,
Bij mij staat er nog steeds under review, last updates 16-09-2014
Kan ik er dan vanuit gaan dat ik geen uitnodiging meer krijg voor zondag?
Zucht. Ik wil het zo graag!
Met alle respect.. maar het lijkt wel of degene die het allerliefst willen en er helemaal voor willen gaan en geen uitnodiging lijken te krijgen.
Degene die wel een uitnodiging krijgen weten niet eens hoe ze zich moeten voorbereiden of die hebben al andere afspraken staan en vragen zich af of dat erg is????
Een goede voorbereiding is zoooooo belangrijk! En ALS je je hebt goed voorbereid dan weet je dat zo'n assesmentdag een hele dag duurt…
Dus andere afspraken plannen die dag is natuurlijk niet verstandig.
Good luck to ya all!
He JSB,
Ik ben al eerder geweest en ook door naar de laatste ronde, maar helaas niet geworden. Maar we proberen het weer opnieuw!
De CV drop off kan echt lang duren, ligt eraan hoe drukt het gaat worden wie er allemaal een uitnodiging hebben gehad.
Ik was iets tot 1500 klaar met de cv drop off. Je krijgt eerst een presentatie te zien over hoe het is om in dubai te wonen etc etc.
Aan de hand van de hoeveelheid mensen word er bepaald of je op de zelfde dag de assessment krijgt of op andere dag!
Ik zou jou eventuele afspraak verzetten als dat mogelijk zou zijn. Want ik denk persoonlijk niet dat je om 1230 klaar bent ! tenzij ze maar 20 mensen hebben uitgenodigd
Greets!
Even een berichtje aan XX
Ook de mensen die een afspraak / werk hebben staan om 12.30 willen het erg graag… we kregen de uitnodiging gisteren, logisch dat er dan al (werk) afspraken in de planning staan… Maar bedankt dan wij in het hokje ‘niet gemotiveerd’ geplaatst zijn.
En assesmentdagen duren niet altijd de hele dag. Bij Trans/KLC max 3 uur tot je weer buiten staat. Heb ook verschillende dingen gelezen over de Emirates Open Day, dat mensen na 1,5 uur weer buiten stonden en de volgende dag terug mochten komen voor het vervolg.
@Kyara
Ik kan je garanderen dat het minimaal vier uur duurt. Aanstaande zondag is geen Open Day (wat in principe enkel een cv drop is), maar een Assessment day. Dit houdt in dat de kandidaten getoetst zullen worden op hun vakbekwaamheid. Dit kan niet binnen twee tellen gebeuren. Mochten kandidaten onverhoopt niet de hele dag beschikbaar zijn zou ik ze aanraden contact op te nemen met Emirates Recruitment.
Succes.
Hi Kyara,
Bedoelde het niet lullig hoor…… maar ik persoonlijk plan geen afspraken voor wbt werk of iets anders in, als ik al ver vantevoren weet dat er een AD aankomt, waar ik mogelijk kort vantevoren een uitnodiging van zou kunnen ontvangen :-) Dus vind dat niet heel logisch.
Ja een Invitation Only day is GEEN Open Day. Daar sta je wellicht na 1,5 uur weer buiten. Dit is een Assesment day… als je je goed voorbereid en goed leest overal om zo te zien wat die dagen inhouden weet je dat zo'n dag de hele dag kan duren.
Vind dat je wat makkelijk je oordeel velt, maar dat terzijde.
Ik heb in April een sollicitatie gestuurd, en had niet verwacht dat ik uitgenodigd zou worden. Dus ik heb inderdaad wel al afspraken op die dag. Aan mij de keuze welke de hoogste prioriteit heeft
En het is toch niet zo heel vreemd dat niet iedereen weet hoe die dag er uit zal zien? Dat heeft te maken dat veel maatschappijen het weer anders doen dan anderen.
Wel heb ik nog 2 vragen waar ik mee deal en hoop dat jullie die kunnen beantwoorden.
Klopt het dat de engels test erg pittig is, ik heb namelijk mijn havo niet afgemaakt maar wel MBO en HBO. Alleen daar werd niet veel tijd besteed aan Engelse taal. Uiteraard kan ik een goed woordje engels echter vaktermen en op papier kan soms lastig zijn voor mij.
En mijn volgende vraag is: klopt het dat je op je AD nogmaals beoordeeld wordt op je CV, dat zou ik kolder vinden want dan laten ze sommige mensen voor niks komen die van te voren hadden kunnen worden afgewezen?
Alvast bedankt
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?