KLC stewards?

• Milan

Ja zo denk ik er ook over…! spannend

• P

Ik zelf ben nog te jong voor KLM. In mijn ogen is KLC nu het hoogst haalbare Airline wat mij het meeste kan bieden en waar ik het meeste rendement uit kan halen. Ik wil ook zeker niet doorgroeien van klc naar klm maar meer kijken naar buitenlandse maatschappijen al british airways, Etihad Emirates etc etc. Heb altijd al steward willen worden en zou echt niet weten wat ik anders zou moeten. Hahah.

• Milan

Heel goed P,

Ik vind het ook altijd heel erg leuk als ik hoor van mensen als ze precies weten wat ze willen (en ook beetje jaloers daarop) maar gelukkig is niet iedereen hetzelfde!

Even iets anders, ik ben aan het twijfelen over mijn kleding, strak in pak? inclusief luxe manchetknopen, of gewoon pak met blouse en stropdas?

En ik had gelezen zo hier en daar dat ze veel vragen over verschillende praktijksituaties, hoe handel je in bepaalde situaties, klantgericht en in teamverband etc.

• P

Milan doe aan waar je je prettig in voelt. Met manchetknopen of zonder. Ga wel in een net pak. XX

• Milan

Thnx P…will do! ;)

• Marc

Ik zou inderdaad zeker niet in ‘normaal kloffie’ komen. Representatief, dus in pak en niet anders.

• Milan

Haha ja dat wist ik al wel…maar in pak heb je ook weer verschillende soorten enz…maar ik shop er binnenkort wel

• Steward

Spannend he, ben benieuwd hoeveel mensen ze nog nodig hebben bij KLC in totaal. Ik ben al werkzaam bij een andere Airline en daar werken eigenlijk best veel mannen, heel gezellig wel hoor.

• Steward

P, hoeveel mensen waren er eigenlijk op de selectiedag en heb je een beetje een inschatting of er veel doorgaan of afvallen?

• Milan

Hee steward…

Leuk dat je ook gesolliciteerd hebt…ja vind het ook super spannend…denk wel dat ik me er thuis ga voelen, de spontaniteit wat er heerst enz…mag ik vragen welke airline je nu werkt, en waarom de overstap?