KLC stewards?

• Steward

Hey Milan,

De reden dat ik wil overstappen is omdat KLC me een heel leuk bedrijf lijkt en daarnaast is het beter voor de toekomst voor mij. Ik werk nu bij een charter en wil graag meer zakelijke passagiers vervoeren in plaats van voornamelijk vakantiereizigers en de doorgroeimogelijkheden/promoties liggen hier waar ik nu zit niet echt in het vooruitzicht.

• Steward 1

Hallo daar,

Ben benieuwd voor welke charter je werkt. Ik werk ook voor een Nederlandse charter.

Heb trouwens vorige week mijn selectie dag met suc6 volbracht:))

Misschien ken ik je wel haha.

Heel veel suc6 allemaal en hopelijk tot snel groetjes

• KLC

HEY!

Ik heb ook gesolliciteerd en ben door naar de 2e ronde… spannend! wat kan je ervan verwachten? en naar hoeveel mensen zijn ze opzoek?

• Milan

Zeker spannend! hoe vond je je eerste selectie dag?

Ik heb hem 31 oktober!

Ik heb geen idee hoeveel mensen ze nodig hebben, maar ik weet wel dat KLM zelf er flink minder nodig heeft. Heel veel mensen gaan daar nu allemaal flink solliciteren maar de kans zal zeer klein zijn om aangenomen te worden denk ik

• KLC

Eerste selectie ronde vond ik leuk! De selecteurs stelde je erg op je gemak en dat scheelt enorm.

2e ronde vind ik spannender… weet niet waarom. Ik ga ervan uit dat het me lukt!

positief blijven:)

Hoe ging het bij jou?

• Milan

Ik heb mijn selectiedag 31 oktober, dus erg spannend. Wat fijn dat de selecteurs je op je gemak stellen. Ze zullen ook wel begrijpen dat we allemaal erg zenuwachtig zijn haha

• Steward

Ik werk momenteel bij Arke en jij?

• Milan

Hi guys,

Heeft er al iemand 2de selectie ronde gehaald? Hoe was het? Nog inside tips? En natuurlijk gefeliciteerd! ;)

• Jan

Dag Milan!

Werkt jij moeder misschien bij de KLM en heb je 17e gesprek gehad??

• Milan

Hey Jan,

Nee en nee :) Ik heb mijn eerste selectiedag 31 oktober