KLM CAPACITEITENTEST

• patries

Misschien moeten ze de vacature dan maar gaan sluiten..

• J

Jil1 kreeg je niet gelijk de uitslag van de test? Dacht dat ik dat in de mail had gelezen

• EitherOr

@ J, er staat dat de uitslag direct beslissend is, dus dat je niet geen kans meer maakt als je deze test niet haalt.

Ik dacht eerst ook te lezen dat we de uitslag direct zouden krijgen, maar helaas.

• EitherOr

(niet geen = natuurlijk ‘geen’)

• Sophie

Ik kreeg net bericht dat ik de capaciteitentest gehaald heb! Gelukkig maar, ik had er een hard hoofd in.

Tien minuten later ontving ik een link naar de Engelse taaltest. Alvorens die test te maken heb ik mijn niveau getest door een proeftest te maken op www.intermediair.nl. Op deze site moet je eerst een account aanmaken, het grote voordeel is dat je na het maken van een taaltest een uitslag krijgt met je niveau. Dat gaf mij wat zekerheid. Ook de Engelse test vond ik pittig. Ik moest vooral goed op de tijd letten, voor ik het wist had ik nog maar een paar seconden over om het antwoord te kiezen.

Nu maar hopen dat ik door mag voor de competentie- en drijfverentest!

• pinkie

Hii sophie,

Hoelang duurde het voor je uitslag voor de capaciteiten toets kreeg? Ik heb de toets vanmiddag gemaakt maar nog niks gehoord. Ik vond de toets overigens behoorlijk pittig!

• Moon

@ Pinkie

@ Sophie

Hoelaat hebben jullie gesolliciteerd( en wanneer)

Groetjes

Moon

• momo

Leuk zeg Sophie! Fijn dat je het zo snel hoort allemaal:)

Ik heb zojuist de capaciteitentest gemaakt. Ik vond hem aardig op de oefentesten lijken qua opgaven. Benieuwd wanneer ik wat hoor.

Kwamen jullie na het versturen van de antwoorden ook weer op de startpagina zeg maar terecht, waar je je inlogcode kon invoeren? Vond het apart dat er geen extra pagina in beeld kwam waarbij stond dat de antwoorden correct verzonden werden…

• EitherOr

Oh ben benieuwd, heb mijn capaciteiten test rond 15:00 afgerond.

Wat houdt de Engelse test in? Grammatica, begrijpend lezen?

• Sophie

@Moon

Ik heb maandag 22 september om 13.00 uur de bevestiging van mijn sollicitatie ontvangen. Vervolgens ontving ik dinsdag 23 september om 15.30 uur de uitnodiging voor de capaciteitentest. De capaciteitentest heb ik dinsdag rond 19.30 uur afgerond. Vandaag kreeg ik om 15.38 uur de uitnodiging voor de Engelse taal test en om 15.40 uur kreeg ik de mail waarin stond dat ik de capaciteitentest positief had afgerond. Die volgorde was dus net andersom dan je zou verwachten ;-). Om 16.45 uur vanmiddag heb ik de Engelse test afgerond.

@Momo

Ja, ik kwam voor zowel de capaciteitentest als de Engelse taal test weer op het beginscherm terecht. Vond dat de eerste keer wat vreemd, maar toen ik mijn code opnieuw invoerde kreeg ik de melding dat de test al was afgerond. Dus dat klopte… :-)

@EitherOr

Uit de mail van Randstad: “De digitale Engelse taaltest toetst de passieve kennis van de Engelse taal en bestaat uit zes subonderdelen: werkwoorden, woordenschat, woorden in context, uitdrukkingen, sociale conventies en begrijpend lezen. Voor iedere vraag heb je 30 seconden de tijd. In totaal zal de test ongeveer 30 minuten duren. Je zult de test met een positief resultaat dienen af te ronden voor deelname in de verdere selectieprocedure.”

Succes allemaal!