Hoi Momo, heb je de uitslag al binnen?
even een vraagje; die oefentoetsen waar jij het over had, zijn dat de toetsen op 123test.nl of staan ze ook nog ergens anders?
Weet iemand misschien hoelang het duurt voor je een uitnodiging krijgt voor de testen?
Of sterker nog, krijgt iedereen die of wordt hier al van te voren op geselecteerd?
Gisteren alles opgestuurd maar nog niks ontvangen, Gezien ik in het buitenland heb gewoond
vraag ik me af of dit misschien een probleem kan/zal zijn.
Veel succes iedereen, lees ik het goed dat de 1e digitale test uit diagrammen, cijferreeksen enz bestaat, dus je moet kiezen welk vakje in een ander past, zoiets en cijfergetallen kijken welke klopt of niet goed is? Kan iemand nog meer vertellen erover, b.v. hoeveel vragen je krijgt, en is het multipilchoiche?
Ik heb 22 september mijn sollicitatie verzonden kreeg direct bevestiging, maar nog steeds geen inlogcode, krijg je die nu wel of niet? Of ben je ander afgewezen, vind het lang duren nu!
Waar oefenen jullie de B1 Engelse test tips, of zijn er mensen die deze test al eerder in het verleden hebben gemaakt, Tips welkom.
Groetjes
Kema
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?