KLM CAPACITEITENTEST

• yv

Hoi Momo, heb je de uitslag al binnen?

even een vraagje; die oefentoetsen waar jij het over had, zijn dat de toetsen op 123test.nl of staan ze ook nog ergens anders?

• momo

Hallo yv,

Ik heb de uitslag nog niet binnen. Rond 17:00 uur heb ik mijn antwoorden verstuurd dus best einde van de werkdag, dus denk dat ik morgen of vrijdag de uitslag krijg.

Ik heb oefentoetsen gedaan op 123test, assesment-online en bij oefenassesment.nl.

Heb jij de test al gemaakt?:)

• Tess

Spannend allemaal!

Kan iemand die de test al heeft gemaakt aangeven wat we precies kunnen verwachten? Gaat het bij de capaciteitentest om van die cijferreeksen, figuren e.d.? Dat kom ik wel tegen op van die oefentesten.

• yv

ik heb de toets nog niet gekregen, heb ik nog even tijd om de oefentoetsen te maken ;-)

spannend hoor allemaal!

• Mies

Diagrammen, Figuurreeksen, Cijferreeksen, Analogieën.

hier heb ik geoefend. toets is goed te doen.

http://fd1.formdesk.com/randstad.carrierecheck/Randstad_Intelligentietest/?get=true

• M88

Wow, ik blijf toch best wel zenuwachtig voor die capaciteitentest.

Op de oefentoetsjes behaal ik namelijk steeds een resultaat van zo'n 60 tot 70 procent, wat mij wat weinig lijkt.

Hoeveel tijd krijg je voor de vragen bij de capaciteitentest Sophie, Mies, Momo & EitherOr?

• Charly

Hoeveel tijd je krijgt voor de test zegt hij vanzelf als je de test begint M88. We hebben het allemaal precies hetzelfde moeten doen. Je krijgt eerst oefenopgaven als je de test start en daarin wordt ook uitgelegd hoeveel seconden je er voor krijgt.

Succes.

• ceska

Weet iemand misschien hoelang het duurt voor je een uitnodiging krijgt voor de testen?

Of sterker nog, krijgt iedereen die of wordt hier al van te voren op geselecteerd?

Gisteren alles opgestuurd maar nog niks ontvangen, Gezien ik in het buitenland heb gewoond

vraag ik me af of dit misschien een probleem kan/zal zijn.

• Kema

Veel succes iedereen, lees ik het goed dat de 1e digitale test uit diagrammen, cijferreeksen enz bestaat, dus je moet kiezen welk vakje in een ander past, zoiets en cijfergetallen kijken welke klopt of niet goed is? Kan iemand nog meer vertellen erover, b.v. hoeveel vragen je krijgt, en is het multipilchoiche?

Ik heb 22 september mijn sollicitatie verzonden kreeg direct bevestiging, maar nog steeds geen inlogcode, krijg je die nu wel of niet? Of ben je ander afgewezen, vind het lang duren nu!

Waar oefenen jullie de B1 Engelse test tips, of zijn er mensen die deze test al eerder in het verleden hebben gemaakt, Tips welkom.

Groetjes

Kema

• Ar

Mensen, ga gewoon op een rustig moment die test doen als je de inlogcode krijgt. Niet zoveel vragen erover stellen, er komt uitleg genoeg bij.