KLM CAPACITEITENTEST

• jeen

Zijn er mensen die al een uitnodiging hebben voor de test nadat ze dat mailtje over uitstel ontvangen hebben?

Ik had de eerste dag gesolliciteerd maar nog geen testuitnodiging binnen.

• Mar

Nee ik heb ook nog niks ontvangen na de mail van uitstel, maandag avond gesolliciteerd. Ben benieuwd of we vandaag wat horen!

• momo

Wel apart hoor.. Ik ook maandag en had inderdaad het mailtje over de vertraging gekregen, maar heb toen 2 uur later wel de eerste test ontvangen en inmiddels ook de engels test gedaan. Lijkt bijna wel of je gewoon geluk moet hebben om eerder de testen te krijgen dan andere, of dus juist niet

• jeen

Zal wel net aan het tijdstip hebben gelegen dan denk ik.

• momo

Randstad is er in ieder geval weer mee bezig, want ik heb net de uitslag de Engels test gekregen, gehaald:)

• Tess

Ik heb maandag rond 16.00uur gesolliciteerd. Ook de mail gekregen van uitstel en uiteindelijk donderdag middag de eerste test ontvangen. Die heb ik donderdagavond gemaakt en wacht nog op de uitslag. Ik hoop vandaag de uitslag te krijgen…

• jeen

Oke ja ik pas om 18.45 en kreeg de 25e bericht over uitstel. Mss vandaag? :)

• marieke

Hallo Allemaal,

Weet iemand waar je de Engelse test kunt oefenen………

Groeten,

Marieke.

• Ra

Ik heb gewoon via Google op Engelse testen b1 niveau gezocht en dan krijg je er wel een paar :-)

• Kema

Ik he 22 september gesolliciteerd 1 bevestiging en vorige week donderdag 2e mail met vertraging vanwege drukte en dat ik gedult moet hebben! Hoop deze week de inlogcode te krijgen, kan iemand nog wat vertellen over de 1e test, hoeveel vragen en zijn het vragen of figuren en cijfer optel en aftel testen? Waar gaat het over. Succes iedereen,

@Momo hoe zag jou B1! Engelse test eruit hoeveel vragen en wat stellen ze ongeveer, snap dat je niet alles mag en kan zeggen.