KLM CAPACITEITENTEST

• momo

@Kema, het zijn 6 subtesten met werkwoorden, begrijpend lezen, woordenschat etc. Lijkt errg op oefentoetsen die op internet te vinden zijn!

• Kema

@Momo dank je, dus helemaal geen cijferreeksen aftellen delen en figuurtjes meer tekst waar je het juiste antwoord bij kiest, begrijp ik dat goed hoe je dit schrijft! Hoe vond jij het was het moeilijk of viel het mee

• Ra

@Kema, in de eerste test krijg je wel cijferreeksen en diagrammen… De tweede test is de Engelse test en dan krijg je te maken met werkwoorden, ed. In de emails die je (gaat) krijgen staat precies wat de onderwerpen die gevraagd zullen worden zijn en dan heb je 2-3 werkdagen om ze te maken en eerst nog oefentesten te maken op internet.

• momo

@Kema, ik had het inderdaad over de engelse test. De eerste test is idd cojferreeksen etc. Maar zoals Ra aangeeft staat het heel duidelijk uitgelegd!

• Jan

Hallo Tess, ik heb zaterdag de test gedaan, heb ook nog steeds niets gehoord, jij wel inmiddels?

• jeen

Hm nu al een week en een dag voorbij en nog steeds geen test binnen na de uitstel van donderdag … Duurt wel lang. Zou graag even een update van randstad willen. Mja mss mail ik als er voor donderdag nog steeds geen bericht is…

• Tess

@Jan, nee.. helaas nog steeds niks gehoord over mijn 1e test. Maar ik wacht in spanning af!

• Tess

@ Jan, zojuist de uitslag ontvangen. Gehaald! Ik mag de Engelse test gaan maken. Ik duik vanavond meteen achter mijn laptop!

• Ceska @ jeen

ik heb ook nog niks gehad hoor, en we zijn al een week verder.

Weet niet of er al een pre-selectie gedaan wordt voor je een test mag maken.

Zit zelf met het “ probleem” dat ik in het buitenland heb gewoond en vraag me af of dit een probleem is

• Jan

Gefeliciteerd!!! Ik nog steeds niets. Succes met de Engelse test