KLC sollicitatie

• maud

stess2016

Wat kreeg je dan als feedback?

Ik had teveel woorden gebruikt voor m'n motivatie en m'n make up was niet representatief genoeg. Dat laatste kan ik niet zoveel mee… Heb inmiddels KLC vriendinnen en andere recruiters gesproken en die snappen niets van de make up feedback. 

• maud

Wat lief A380 

dat is ook een beetje mijn onderbuikgevoel. 

Maar laat me dan niet op gesprek komen denk ik dan. 

Helaas zijn er geen kansen bij KLM om te solliciteren. 

Ben overigens op de grond voor Trans juist om mijn leeftijd en levenservaring aangenomen. 

Nu dus wachten op een nieuwe kans bij evt. KLM…. Ooit…

• maud

Kijk…. Dit helpt beter dan een fles wijn :D ||| 

• maud

stess2016

Je voelt je ws zelf ook fijner bij een ouder team..

Voor mij maakt het niet zoveel uit hoor… werk nu ook met collega's van 22 tot 62…

Het is alleen nu wel heel erg jammer dat ik op 2 dagen na de kans niet heb gekregen om bij KLM te solliciteren voor deze zomer.

Het begint er een beetje op te lijken dat dit de enige maatschappij is waar je boven de 35 een (kleine) kans maakt.

En dan is mijn inschatting van KLC (veel zakenreizigers) toch verkeerd is geweest qua gevraagde types/competenties.

• maud

@zara

dat geldt ook voor jou hoor!

wij hadden beiden met al onze capaciteiten prima achter de trolley gepast (en dan hadden we het nog gezellig gehad ook

• maud

Wat een lieve reacties… Word er helemaal blij van. 

Het bizarre is dat aan mij (als vrouw) wordt gevraagd hoe ik mijn huishouden en kinderen heb geregeld. 

Aan mijn man is dit nooit gevraagd bij een sollicitatie. 

• maud

Ik hoop maar dat er snel weer ergens een mogelijkheid komt om te solliciteren

HV, OR en CND zijn voorzien voor dit seizoen en bij KLM is de vacature gesloten, dus die hebben denk ik genoeg keuze voor de zomer

• Cestmoi

Ik heb begrepen dat HV pas gaat kijken of ze nieuwe ini's gaan plannen nadat er meer zekerheid is voor het zomerseizoen.

• maud

Ik zou zeker op gesprek gaan… Je weet maar nooit! 

Easyjet heb ik nog niet geprobeerd. 

Op het moment is t niet mogelijk om voor AMS based te solliciteren. Maar wie weet in de toekomst. 

• nee

Ik zou er niet vanuit gaan dat het eerder is afgelopen, bij mij liep het uit.. Tenzij je na je Engels gesprekje af valt maar dat is natuurlijk niet de bedoeling ;)

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.