goedenavond iedereen,
wie wacht er ook op de uitslag van het 2e gesprek van afgelopen dinsdag ?
Vind het zo spannend !!
gr Sandra
Jij iets gehoord?
Dames en Heren, kan iemand mij meer vertellen over hoe het eraan toegaat in het eerste gesprek? Krijgen we een toets op Engels en als je die doorbent een groepsopdracht in het Engels of Nederlands? Ben benieuwd naar jullie ervaringen
Je krijgt eerst een gesprekje in het Engels met 2 recruiters (CA's) waarin je wat over jezelf mag vertellen. Zij letten er op of je jezelf verstaanbaar kan maken in correct Engels.
Als dat ok is mag je door naar het groepsgesprek in het NL met 5 andere kandidaten. Daarin wordt gevraagd om iets over jezelf te vertellen en je motivatie.
Dames en Heren, kan iemand mij meer vertellen over hoe het eraan toegaat in het eerste gesprek? Krijgen we een toets op Engels en als je die doorbent een groepsopdracht in het Engels of Nederlands? Ben benieuwd naar jullie ervaringen
Je krijgt eerst een gesprekje in het Engels met 2 recruiters (CA's) waarin je wat over jezelf mag vertellen. Zij letten er op of je jezelf verstaanbaar kan maken in correct Engels.
Als dat ok is mag je door naar het groepsgesprek in het NL met 5 andere kandidaten. Daarin wordt gevraagd om iets over jezelf te vertellen en je motivatie.
Super! Bedankt voor je antwoord. Ben jij zelf door naar de volgende ronde??
Bij mij werd er heel erg op gelet of je de verleden tijd, tegenwoordige tijd en toekomstige tijd goed uitsprak dus vooral grammaticaal. Daar waren er bij mijn groep 2 op afgewezen!
goedenavond iedereen,
wie wacht er ook op de uitslag van het 2e gesprek van afgelopen dinsdag ?
Vind het zo spannend !!
gr Sandra
Jij iets gehoord?
Ja ik had vorige week de envelop in de brievenbus liggen !!
Jij inmiddels al iets gehoord??
Jaaa ik ook vorige week aangenomen!!! Ontzettend happy!!! Heb vernomen dat ze in oktober weer gaan starten met de cursussen dus hopen dat we rond die tijd kunne starten
Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?