Vacature open bij TUIfly

• maud

anmie

Klinkt goed…..ben benieuwd wanneer ik de afwijzing krijg…bellen gaan ze vast niet meer doen snik. Succes met wachten. Heb je jdj nog gezien?

Jdj was vanmiddag aan de beurt, ik zat in de ochtend groep samen met Dees

• Lynette

Was dit de laatste selectie dag of is er morgen ook nog eentje?

Inderdaad nu aftellen naar maandag :)!

• xMelissaMary

Ja morgen nog een maar ik heb nog steeds niks gehoord.. Fijn, dan verwacht ik nu sowieso een afwijzing omdat ze waarschijnlijk niet meer verder gaan zoeken.

• Linefly

xMelissaMary

Ja morgen nog een maar ik heb nog steeds niks gehoord.. Fijn, dan verwacht ik nu sowieso een afwijzing omdat ze waarschijnlijk niet meer verder gaan zoeken.

Geef je moed niet op!! Ik had zelfs iemand in de groep die in de ochtend  was gebeld en smiddags mocht komen!! Hou je telefoon dus in de gaten morgen vroeg;) x

• xMelissaMary

Jeetje, hoe krijg je dan nog een drill in je kop haha en dat is wel erg kort dag hoor..

Ik werk van 10:00-21:00, dus nu geen optie meer. Laat ze zaterdag maar weer doen!

• Cestmoi

Super leuke middag gehad, maar geen peil op te trekken. Hoop echt dat we maandag gebeld worden!!

• Cestmoi

Ik was gistermiddag op gesprek. Toen ik het vroeg was er niemand van het forum bij. Wel waren er twee mensen niet komen opdagen..

• xMelissaMary

Niet te geloven, dat maakt mij echt boos….

• xMelissaMary

Nope, ook nog helemaal niks!

• maud

Ik ben zoooooo benieuwd naar maandag….

Heb er wel een goed gevoel over, maar zoals Vlurtje zegt; het kan alle kanten op, er is geen pijl op te trekken :S