Wie was jij dan jdj? Had graag nog even met je willen kletsen!
Net tui gesproken vandaag laatste selectiedag. Dus als je niet gebeld bent krijg je een afwijzing. Hij zocht mijn naam er wel even bij…..wat blijkt……Ja je gaat t niet geloven….mijn spullen zijn nooit aangekomen aaaagghhhh. Wat een bak. Al die tijd voor niks gestrest…. grrrr. Ik kan mezelf wel voor mijn hoofd slaan dat ik niet eerder heb gebeld…maar we wilde ze niet storen dom dom. Te bescheiden dus. Weer wat geleerd. Hij kon niks meer voor me doen helaas. Het positieve is dat ik niet afgewezen ben en dus volgend jaar wellicht e en kans maak. Veel succes allemaal
Jeetje
wat is dat ongelooflijk balen zeg!!!!
maar je hebt wel een ontvangstmail gehad?
Net tui gesproken vandaag laatste selectiedag. Dus als je niet gebeld bent krijg je een afwijzing. Hij zocht mijn naam er wel even bij…..wat blijkt……Ja je gaat t niet geloven….mijn spullen zijn nooit aangekomen aaaagghhhh. Wat een bak. Al die tijd voor niks gestrest…. grrrr. Ik kan mezelf wel voor mijn hoofd slaan dat ik niet eerder heb gebeld…maar we wilde ze niet storen dom dom. Te bescheiden dus. Weer wat geleerd. Hij kon niks meer voor me doen helaas. Het positieve is dat ik niet afgewezen ben en dus volgend jaar wellicht e en kans maak. Veel succes allemaal
Jeetje
wat is dat ongelooflijk balen zeg!!!!
maar je hebt wel een ontvangstmail gehad?
Jeetje wat ontzettend vervelend zeg!!!!!! Volgend jaar wordt jouw jaar anmie.. Ik vond het ook een super leuke dag, het interview was wel heftig maar toch een goed gevoel erover. Maar maandag zullen we het weten. Gelukkig heb ik een leuk weekend voor de boeg! Toch ben ik nog steeds nieuwsgierig wie je bent jdj!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?