Vacature Transavia

• FlightS

Mitchell
    D

Hoi allemaal!

Ik heb bij Transavia gesolliciteerd, heb hierbij de game gespeeld 2 weken geleden en gisteren de mentalitytest gemaakt! Wanneer krijg je hier de uitslag van te horen ? :) 

Hey!! ik heb op dezelfde dag de MM gemaakt, maar ook nog niks gehoord..

Hoi hoi!

het kan heel goed zijn dat je nog niets hebt gehoord. Ik heb zo'n 3 weken geleden de mm test gemaakt en ook nog niets gehoord. Ik heb vernomen dat ze op dit moment nog geen selectiedagen hebben dus het kan nog eventjes duren:) er zijn er tot nu toe nog maar 3 geweest geloof ik. Komt goed alleen we moeten nog even geduld hebben:)

liefs x

• xMelissaMary

Ben ik de enige die ongeduldig en wanhopig op een belletje wacht sinds eind november voor een selectiedag? ^^D 

• Saar

Ik heb nu net na ongeveer 3 weken de email gekregen met de game en twee minuten erna ook de email met de MM test, ik moet ze allebei voor zondag doen,want maandag verwerken ze dan de score staat er.

​In de email van de game staat dat je dan binnen twee weken wat hoort over de volgende stap en in de email van de MM staat dat je zo spoedig mogelijk hoort of je naar de selectiedag mag komen.

​hihihi, ik vermoed dat normaal deze twee testen met wat tijd ertussen worden gestuurd?! Misschien hebben ze ineens haast? ^^D 

​Ik ben benieuwd of meer mensen vandaag nieuws over iets hebben gekregen?

amh heb jij ze ook gekregen?

• Follow your dream

Dag allemaal,

Ik heb begin deze week mijn contactgegevens naar Unique verstuurd.

Kregen jullie snel een reactie hierna?

Groet, follow your dream

• Saar

Ik vandaag ,na ongeveer 3 weken ,maar ik geloof dat dat bij iedereen anders was. Maar in ieder geval kan het even duren :) 

• Follow your dream

Hi Saar, ik las inderdaad jou reactie net hier. Wat fijn dat je na 3 weken eindelijk wat gehoord hebt! Ik wacht het af :).

• S

Hoi iedereen,

Voor iedereen die zich afvraagt waarom je nog niks gehoord hebt, het kan zijn omdat je AMS based wil zijn.

Ik heb afgelopen week een interne mail ontvangen dat komend seizoen namelijk 95% van alle HID, “her indiensttreders” terugkomt, dus ze zijn nog aan het kijken hoeveel nieuw personeel erbij moet komen!

De eerste groepen voor RTM en EIN worden nu gepland en AMS is dus nog even wachten!

• Ghislaine

Hooi hooi..

Toen ik ging solliciteren kon ik niet uit Rotterdam kiezen alleen uit AMS of EIN..

Ik woon practisch naast Rotterdam airport:p.

Hebben meer mensen dit ook gehad of ben ik de enige??

Groetjessss

• Lis87

Ghislaine

Hooi hooi..

Toen ik ging solliciteren kon ik niet uit Rotterdam kiezen alleen uit AMS of EIN..

Ik woon practisch naast Rotterdam airport:p.

Hebben meer mensen dit ook gehad of ben ik de enige??

Groetjessss

Hoi Ghislaine,

Dat klopt , je kunt kiezen uit ein of ams op het moment

Het is afhankelijk van waar je woont en of ze crew nodig hebben op dat station

Rtm zit al vol ( een aantal seizoenen al voor nieuwe collega's )

Wanneer je een seizoen gewerkt hebt voor trans dan kun je een voorkeur meld station opgeven ( ook rtm)

veel succes ! 

Post is bewerkt op jan 14, 2017, 5:27 p.m. door Lis87

• Mark

Ik ben uitgenodigd voor een gesprek. Nu moet ik mijn documenten uploaden naar ‘mijnhandtekening’ van Unique. Maar daar moet ik inloggen. Weet iemand waar mijn inloggegevens te vinden zijn? In de mail staan ze niet.