Vacature Transavia

• FlightS

claire

hee! late reactie sorry. 

Ik heb nog geen reactie gehad en jij?

Ik neem aan dat je sowieso een reactie krijgt..

Groetjes

Hee!

Nee ik heb ook nog geen reactie ontvangen. Ik denk sowieso na de feestdagen dus dat is nog even spannend:) 

Je krijgt sowieso een reactie. komt goed! Wie weet tot de selectiedag haha;) 

Groetjes,

Sharona

• Saar

Hoi iedereen! ||| 

​Ik heb dus pas net ontdekt dat de vacature bij Transavia weer is en ik heb dus ook pas net het eerste deel ingevuld en ingestuurd. Terwijl ik hier zelfs al mensen lees die al zijn aangenomen! Wat geweldig zeg, joepieee!! :D 

​Ik hoop maar dat ik nog op tijd ben en toch nog mee ding,maar ja de vacature staat neem ik aan nog gewoon open als het op de site staat,dus ik ga er maar vanuit dat ik waarschijnlijk nog wel wat te horen krijg.

Ik hoorde dat je bij de KLM allemaal van die ingewikkelde testen krijgt met cijferreeksen en figuurreeksen en diagrammen en dat soort ingewikkelde toestanden, is die game ook zoiets?! (help! :S  )

​Veel succes in ieder geval iedereen hoor!!!

• FlightS

FlightS
    claire

hee! late reactie sorry. 

Ik heb nog geen reactie gehad en jij?

Ik neem aan dat je sowieso een reactie krijgt..

Groetjes

Hee!

Nee ik heb ook nog geen reactie ontvangen. Ik denk sowieso na de feestdagen dus dat is nog even spannend:) 

Je krijgt sowieso een reactie. komt goed! Wie weet tot de selectiedag haha;) 

Groetjes,

• Max

Joost

Hi allemaal! Pas net dit forum ontdekt.. leuk om te lezen! :-) Ik start 19 januari met de initial, EIN based. Alleen nog niks gehoord over Vvgb, jullie? (formulier getekend met blauwe pen en naar Unique gestuurd) Net gebeld met het Team veiligheidsonderzoeken en zij hebben nog niks in het systeem staan… Met andere woorden, ze hebben nog niks ontvangen…?  

hee joost!

Wij hebben een groepsapp met mensen die ook 19 jan beginnen, ik kan je ook wel toevoegen? Er zijn meer mensen die nog niks ontvangen hebben. Ik wacht alleen nog op mijn uniform

• S

Voor iedereen die binnekort met de ini start, heel veel plezier gewenst!

Tip: zorg er voor dat je elke dag met de “recap” goed meekomt met de vragen die gesteld worden. Als je op die vragen het antwoord weet, zijn de 3 examens die je krijgt echt een eitje!

Mijn 2de seizoen bij Trans begint in April weer. Ik kan niet wachten tot ik weer mag vliegen!

• Max

Heb je fb? Dan kan het via daar! Weet niet hoe je hier een persoonlijk bericht kan sturen

• Saar

Ik heb gewoon helemaal niks meer gehoord na het invullen van de aller eerste algemene vragen die komen als je op de site op “solliciteren” klikt. Ik kreeg toen zo'n soort standaard bericht dat ik binnen twee weken wat zou horen,maar ik heb helemaal niks meer gehoord. Kregen jullie die game heel snel nadat je de eerste informatie had ingestuurd? De vacature staat trouwens nog steeds open,dat is ook lang zeg! Hoeveel mensen zoeken ze dan?!

• Ghislaine

Hoi karin,

Ik heb precies het zelfde mailtje gehad..

Ben een aantal x onbekend gebeld en toen gemailt met de vraag of hun dat waren geweest. Hier ook nog geen antwoord op gehad. Dus ik denk dat het wel snel gaat komen nu zo na de feestdagen.

Ik kan niet wachten!!

• Saar

amh

@Saar, ik heb ook nog geen testen ontvangen. Hoop dat we snel iets horen.

Zijn er bij jou ook twee weken voorbij? Ik dacht nl dat er in dat mailtje wat je kreeg na het eerste te hebben ingevuld stond dat je binnen twee weken iets zou horen, maar ja laten we nog maar even afwachten gewoon dan hè ^_^ 

• Mitchell

D

Hoi allemaal!

Ik heb bij Transavia gesolliciteerd, heb hierbij de game gespeeld 2 weken geleden en gisteren de mentalitytest gemaakt! Wanneer krijg je hier de uitslag van te horen ? :) 

Hey!! ik heb op dezelfde dag de MM gemaakt, maar ook nog niks gehoord..