Vacature Transavia

• Max

Stess

Max ik ben ook aangenomen voor de ini van 19 januari. Van wie heb jij gehoord dat we dat misschien niet gaan halen? Ben toch wel benieuwd.

Van onze ini had iemand Unique gemaild over meer duidelijkheid.. toen hadden ze dat gezegd. Maar vind het vreemd dat wij allemaal van niks weten. Wacht gewoon het mailtje af. Heb morgen m'n medische keuring

• S

Het kan idd zijn dat ini's verschoven worden, mijn ini vorig jaar werd zelfs 1 week vervroegd!

Er zullen iig ini's starten rond januari a februari dat was vorig jaar ook zo!

De periode erna “maart a april” komen hopelijk ik en alle andere seizoeners terug wanneer de productie van de vluchten omhoog gaat!

Ik wil weer vliegen haha

• FlightS

Hola! Ik heb nog even een vraagje. Zijn er mensen die onder de 65% hebben gescoord tijdens de game en door mochten naar stap 3?:)

• FlightS

Manon
    FlightS

Hola! Ik heb nog even een vraagje. Zijn er mensen die onder de 65% hebben gescoord tijdens de game en door mochten naar stap 3?:)

Ik had 64% en ik ben gisteren aangenomen

Wauw wat goed zeg! Gefeliciteerd en bedankt voor je reactie:):)

• FlightS

Door naar stap 3^_^ iemand nog tips??

• Max

FlightS

Gewoon doen wat je zelf belangrijk vindt, zo heb ik het gedaan en kwam op het goede uit !

• FlightS

Max
    FlightS

Gewoon doen wat je zelf belangrijk vindt, zo heb ik het gedaan en kwam op het goede uit !

haha dat is waar! er kwam bij mij uit dat ik een kosmopoliet ben. Ben enorm benieuwd wanneer ik iets hoor:) 

• Max

FlightS
    Max
    FlightS

haha dat is waar! er kwam bij mij uit dat ik een kosmopoliet ben. Ben enorm benieuwd wanneer ik iets hoor:) 

Nou kosmopoliet is goed hoor, dus mag je vast op gesprek! Hoop dat je snel wat hoort ! 

• FlightS

Max
    FlightS
    Max
    [...]

Nou kosmopoliet is goed hoor, dus mag je vast op gesprek! Hoop dat je snel wat hoort ! 

Aaah wat fijn! Ik hoop het ook zo! Zou leuk zijn als we een keer samen kunnen vliegen haha. Maar eerst nog maar even het antwoord en de selectiedag afwachten:)

• FlightS

claire

Hee meiden,

Ik heb zojuist de mentality test gemaakt. Hoelang duurde het bij jullie voordat je een uitslag kreeg? Want er staat nu niks in de begeleidende mail over wanneer je iets te horen krijgt. 

Dank! 

hee hee!

Ik heb hem afgelopen vrijdag gemaakt en ik heb nog geen reactie vernomen. Ik denk sowieso binnen 2 weken:)

Maar je wordt gebeld als je op gesprek mag komen dus hou je telefoon goed in de gaten;)

De meeste kregen volgens mij binnen 1 week wel de uitslag.

Wat kwam er bij jou uit als ik vragen mag?:)