Vacature Transavia

• Ghislaine

Ik zat bij de 3e ronde van 29 november. Vandaag een email gehad dat ik een match ben!!!. De datum voor de eerst volgende selectie dag is nog niet bekend staat er in en of ik nog een vragenlijst in wil vullen over mn beschikbaarheid. Ik ben zo blij!!! Was zo bang dat ik niks meer zou horen!

• FlightS

Ik heb de test gisteren gedaan, echter bij commercieel scoorde ik 0%? Snap hier niets van! Zijn er nog meerdere mensen die dit ook hadden gescoord tijdens de game?:) 

• Max

FlightS

Ik heb de test gisteren gedaan, echter bij commercieel scoorde ik 0%? Snap hier niets van! Zijn er nog meerdere mensen die dit ook hadden gescoord tijdens de game?:) 

Ik had dat ook! Maar dat geeft niet, want ben aangenomen dus dat zegt niks! Als de rest maar goed is denk ik haha

• FlightS

Max
    FlightS

Ik had dat ook! Maar dat geeft niet, want ben aangenomen dus dat zegt niks! Als de rest maar goed is denk ik haha

O wauw wat goed zeg! Super leuk voor je dat je bent aangenomen:o ik wacht nog even af voor de derde stap. Dankjewel voor je reactie :) 

• Max

Graag gedaan! En succes ! Denk dat die mentaliteiten test wel goed komt en dan de selectiedag is erg leuk! Dus wie weet zie ik je aan boord hehe

• Max

Iedereen die vanavond selectiedag heeft SUCCES! :))

• FlightS

Max

Graag gedaan! En succes ! Denk dat die mentaliteiten test wel goed komt en dan de selectiedag is erg leuk! Dus wie weet zie ik je aan boord hehe

Ik hoop het zo! Zou echt super leuk zijn:) wanneer is jou startdatum eigenlijk?

• Max

FlightS
    Max

Ze zeiden 19 januari, maar nu hoor ik via via dat het niet zeker is.. dus heb Unique gemaild maar nog mailtje terug! Dus ik ben benieuwd, mag hopen dat het gewoon 19'jan blijft 

• Ghislaine

Iedereen heel veel suc6 vanavond!!

• FlightS

Max
    FlightS
    Max

Ze zeiden 19 januari, maar nu hoor ik via via dat het niet zeker is.. dus heb Unique gemaild maar nog mailtje terug! Dus ik ben benieuwd, mag hopen dat het gewoon 19'jan blijft 

Ja kan ik heel goed begrijpen hoor! Maar er zal vast geen

maanden verschil in zitten denk ik… ik denk misschien een paar weken:) wel spannend maar leuke spanning!:)