Vacature Transavia

• Sophie

esty
    Manon
    Sophie
    [...]

Ik ga dinsdag ook met de auto, dan is het voor mij helaas ook om naar Breda, misschien kunnen we daar afspreken ergens met een paar meiden van hier?

Dat vind ik wel een goed idee. Hebben jullie al een mail ontvangen?

ik kan ook naar een andere plek komen ? ik heb geen auto die moet ik nog gaan kopen dus zou wel fijn zijn als ik mee kan rijde ik kan wel ergens heen komen? als het mag natuurlijk. ik heb twee mails gehad en jullie die handtekening mail.

Geef me eventjes je nummer, dan app ik je! Of je Facebook.

• Max

Super!!! Veel succes iedereen! 

• N

ik ben ook vanochtend gebeld!!  Zijn er mensen in de omgeving van eindhoven? Misschien kunnen we samen rijden?

• N

ik woon in limburg.. maar we kunnen in eindhoven afspreken

• N

Manon
    N

ik woon in limburg.. maar we kunnen in eindhoven afspreken

geef maar even je nummer of Facebook dan kunnen we wat afspreken 

0648909452

• Alice

Ja ik ook, ook 29 nog de mentalitytest en daarna nog niets gehoord.

• FlightS

Zijn er nog meer mensen die niets hebben gehoord? Ik hoorde dat de mensen die zijn aangenomen al rond januari mogen vliegen:) 

ik zelf ga 3,5 week op vakantie eind januari tot februari dus ik hoop dat ze nog even wachten met de tweede stap toezenden. 

Voor de lady's die morgen hun selectiedag hebben: heeeel veel succes! Geniet vooral van deze leuke en spannende dag. 

• Chakira

Wat grappig, ik heb de sollicitatie echt al een week of 4 terug gedaan en had niets gehoord, maar ben nu toch uitgenodigd om de eerste test te gaan maken. Spannend!

• Q'

justchakkie

Wat grappig, ik heb de sollicitatie echt al een week of 4 terug gedaan en had niets gehoord, maar ben nu toch uitgenodigd om de eerste test te gaan maken. Spannend!

Ik ben ook nu uitgenodigd om de test te maken! Heb zelf ook al 3/4 weken gesolliciteerd! Ben erg benieuwd. 

• FlightS

Bella XX

Jeetje wat spannend! stap 2 gemaakt en afgerond met 61%. Als dit maar voldoende is. Nu zie ik al mensen door naar stap 3. 

Dat wordt dus duimen. 

Had jij nog iets gehoord over stap 3 toevallig??