Vacature Transavia

• Max

Ik denk dat ze gewoon eerst de mensen hebben uitgenodigd die meteen hadden gesolliciteerd.. want wij beginnen ook al 19 januari en hoorde dat afgelopen donderdag ook rond de 16 mensen waren aangenomen en die weten nog geen startdatum. Maar denk dat het gewoon per groep gaat ofzo. Komt vast goed! Duim voor jullie ^_^ 

• Ghislaine

hoooi,

Ik heb zelf ook 29 November de 3e test mogen maken. Ben zo benieuwd of ik naar de selectiedag mag!. Ik denk niet dat je je VOG al mee moet nemen op de selectie dag.. De aanvraag in mijn gemeente kan soms wel 1,5 maand duren:( dus als dat wel moet dan heb ik in iedergeval een probleem:(.

Zijn er mensen die de 29ste de 3e test moesten maken die al iets gehoort hebben??

​groetjes!

• maud

Voor een functie in de luchtvaart wordt geen VOG gevraagd maar een VVGB en die formulieren krijg je van Unique en moet je zelf invullen en dan vragen zij het aan.

• Sophie

Ook ik heb 29-11 de test gemaakt en vandaag bericht gehad dat ik morgen iets hoor en of ik eventueel dinsdag en medio Januari beschikbaar ben.. Ik ben benieuwd!

• Sophie

vliegen

Spannend! Ik ook, zou je ook al in januari kunnen beginnen? En wat kwam er bij jou uit de laatste test?

Ja, dat zou moeten lukken mits het met mijn huidige werk allemaal gemakkelijk zou gaan.. Bij mij was het Kosmopoliet en Opwaartsmobiel en bij jou?

• Sophie

Ja, ik mag dinsdag komen! En jij?

• Sophie

vliegen

Hoe laat ben je gebeld? Ik heb nog steeds niks gehoord, hoop dat ik nog positief bericht krijg

Ik ben vanochtend gebeld door ze.. Hoop het ook!!

• Sophie

Manon

Ik mag dinsdag ook komen. Zijn er toevallig mensen uit omgeving Eindhoven die dinsdag naar de selectiedag mogen?

Ik kom uit Goirle zelf.. Heb jij al de mail met documenten gehad?

• Sophie

esty
    Sophie
    Manon

Ik mag dinsdag ook komen. Zijn er toevallig mensen uit omgeving Eindhoven die dinsdag naar de selectiedag mogen?

Ik kom uit Goirle zelf.. Heb jij al de mail met documenten gehad?

heeheee ik mag ook dinsdag komen, hebben jullie de mail al gehad ik nog niet ik woon vlakbij breda dus misschien kunnen we er samen heen reizen?

Ik ga dinsdag ook met de auto, dan is het voor mij helaas ook om naar Breda, misschien kunnen we daar afspreken ergens met een paar meiden van hier?

• Sophie

Manon
    Sophie
    esty
    [...]

heeheee ik mag ook dinsdag komen, hebben jullie de mail al gehad ik nog niet ik woon vlakbij breda dus misschien kunnen we er samen heen reizen?

Ik ga dinsdag ook met de auto, dan is het voor mij helaas ook om naar Breda, misschien kunnen we daar afspreken ergens met een paar meiden van hier?

Dat vind ik wel een goed idee. Hebben jullie al een mail ontvangen?

Krijg hem net binnen!