Vacature Transavia

• Chakira

Hmm jammer, dan denk ik dat ik niet uitgenodigd ben. 

• xMelissaMary

Waar zullen ze naar kijken want ik neem aan dat er nog veel aan het wachten zijn..

Nadat we die mail vorige week binnen kregen, heb ik binnen een minuut gereageerd voor aanstaande donderdag.

• Chakira

Ik heb exact hetzelfde gedaan Melissa, voor dinsdag en donderdag zelfs. Wellicht mensen die echt tussen AMS en ROT inwonen? Ik woon namelijk boven AMS dus dacht dat het daar misschien aan ligt..

• Larissa

Ik heb ook snel gereageerd nadat ik het mailtje van hun heb gekregen. Ik heb aangegeven beide selectiedagen te kunnen. Donderdag had ik dus een gemist oproep (anoniem), neem aan van Transavia en daarna niets meer vernomen. Ik neem aan dat ik ook niet meer word opgebeld?! Ik ga maar mijn vakantie inplannen voor begin maart

• xMelissaMary

Ik ben net gebeld! Voor volgende week donderdag

• Chakira

Oh wat fijn dat je alsnog gebeld bent! Dan houd ik toch nog maar even hoop…

• Lovetofly

Hoe zit het precies met de mensen die niet binnen een straal van 90km wonen? Mag je alsnog op gesprek komen? 

• Larissa

Ik ook nu voor volgende week donderdag.

• FlightS

Hebben jullie enig idee wanneer de volgende selectiedagen zullen zijn? Ik zit al weken te wachten op de selectiedagen en nu is het eindelijk zo ver en ben ik op vakantie haha! Hoop niet dat volgende week de enige selectiedagen zijn:/

• Max

Toen ik op selectieavond mocht komen werd ik een dag van te voren gebeld en die dag zelf pas in de middag kreeg ik een mail met informatie. Dus kan inderdaad op het laatste moment komen