Vacature Transavia

• xMelissaMary

Zijn er eigenlijk wel selectiedagen geweest afgelopen dinsdag en vandaag? Hoor er niemand over.

Mijn voorkeur ging ook uit naar vandaag de 16e maar is dus de 23e geworden. Prima, zolang ik maar mag komen :D

• xMelissaMary

Ik heb ook nog geen emails binnen, hopelijk voor het weekend :) 

• Nal

Ik heb dus nog helemaal niks gehoord, geen telefoontjes, geen mails. Niks… :( 

• JJ

Heb gister ook een telefoontje gehad om donderdag de 23e te komen voor de selectiedag. 

Heb 2 e-mails ontvangen voor de VOG. 

Iemand anders inmiddels ook? 

Bij 1 email moest je via iDeal een betaling doen voor de aanvraag. 

Klopt dit? 

• xMelissaMary

Ik heb maar 1 email gehad over VVGB, kan het zijn omdat ik al eerder voor Transavia of mijn huidige baan een VOG heb aangevraagd en betaald?

• JJ

Ik heb het ook maar betaald, heb alleen daar geen bevestigings email van ontvangen….

Wie weet waar de selectiedag is???? 

Almere??

• JJ

Bll
    JJ

Ik heb het ook maar betaald, heb alleen daar geen bevestigings email van ontvangen….

Wie weet waar de selectiedag is???? 

Almere??

Selectiedag is op hun hoofdkantoor (schiphol oost) ! Ik kreeg btw wel een bevestiging van die justis ofsoiets dat t ong. 2 weken kan duren.

Dank voor je info! 

• Lovetofly

Echt niemand uit zeeland die op gesprek mocht komen?

• xMelissaMary

Ik weet wat een VVGB is en daar heb ik een mail over gehad, VOG niet.

Vandaar de vraag die ik eerder stelde. Volgens mij lees je hem verkeerd ^_^ 

• xMelissaMary

floa
    Jeroen

Voor zo ver ik weet is een VOG niet nodig. Dat wil zeggen die heb ik al tien jaar niet nodig gehad bij Trans. Maar ik zal je vraag verkeerd begrepen hebben denk ik ;)

blijkbaar is het nu wel nodig want wij hebben er een email over gehad

Ik heb alleen een mail over VVGB.

Misschien dat hij van het VOG nog binnenkomt en anders is hij dus gewoon nog geldig.