Ohh wat goed!! Heel veel succes, nee nog niks gekregen, hoop dat ik hem mag maken had 67%
Ooooh komt vast goed! Hoop voor je dat je snel bericht krijgt !!
hoi hoi,
heeft iemand al een mail terug gehad na het invullen van alle vragen?
@Ashley wat leuk ik kom ook uit Zeeland!
Ik hoop ook dat ze me echt niet afkeuren omdat ik nee heb ingevuld bij die 90 km. Heb jij al wat gehoord?
Liefss
Hey Ann,
Wat toevallig ik kom van Schouwen en jij?
Ik heb nog niets gehoord, jij wel? Ben benieuwd of ze daar op afkeuren, ik had ze er over gemaild maar nog geen reactie ontvangen!
heejj Asley,
Zelf kom ik uit Ovezande, vlak bij Goes.
Ik heb nog steeds niks gehoord en jij ? heb je nog een mailtje terug ontvangen?
Nu ik zie dat de rest al naar de 2e ronde mogen maak ik me zelf wel een beetje zorgen.
Liefs
hoi hoi,
heeft iemand al een mail terug gehad na het invullen van alle vragen?
@Ashley wat leuk ik kom ook uit Zeeland!
Ik hoop ook dat ze me echt niet afkeuren omdat ik nee heb ingevuld bij die 90 km. Heb jij al wat gehoord?
Liefss
Hey Ann,
Wat toevallig ik kom van Schouwen en jij?
Ik heb nog niets gehoord, jij wel? Ben benieuwd of ze daar op afkeuren, ik had ze er over gemaild maar nog geen reactie ontvangen!
heejj Asley,
Zelf kom ik uit Ovezande, vlak bij Goes.
Ik heb nog steeds niks gehoord en jij ? heb je nog een mailtje terug ontvangen?
Nu ik zie dat de rest al naar de 2e ronde mogen maak ik me zelf wel een beetje zorgen.
Liefs
Hi,
Nee ik heb ook nog niets gehoord, heel vreemd!
Maar misschien zegt het niets?
ik heb ook nog niets gehoord! Zou het kunnen zijn dat de mensen die al eerder hebben gesolliciteerd iets langer moeten wachten? ik heb bijna de nijging om het formulier nog een keer in te vullen of is dat raar? Snap niet zo goed waar je op afgewezen kan worden:brak:
Post is bewerkt op nov 23, 2016, 1:20 p.m. door FlightS
Ik ben net gebed. A.s. dinsdag avond mag ik op gesprek komen en de training zou 19 januari beginnen. Je hoort meteen of je bent aangenomen! Ben benieuwd. Ik zou gewoon nog even geduld hebben, jullie komen ook echt wel aan de beurt!
Wat leuk! Gefeliciteerd!
Zo vreemd dat het zo lang duurt, maar goed we wachten af
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?