Vacature Transavia

• Max

Stess

Ik ben net gebed. A.s. dinsdag avond mag ik op gesprek komen en de training zou 19 januari beginnen. Je hoort meteen of je bent aangenomen! Ben benieuwd. Ik zou gewoon nog even geduld hebben, jullie komen ook echt wel aan de beurt!

Is dat een 036 nummer ? Had gister een oproep gemist, maar geen voicemail ofzo.

alvast heel veel succes !!

• Chakira

Ik wacht ook nog steeds hoor Ashley, dus je bent niet de enige!

• Aleid

Ik heb ook gister een telefoontje gehad van Unique om naar de selectiedag te komen. Ze belde anoniem. Bij mij gingen alle stappen vrij vlot.. Al had ik verwacht dat je ook een motivatiebrief zou moeten uploaden..

• Aleid

Stess
    Leid

Ik heb ook gister een telefoontje gehad van Unique om naar de selectiedag te komen. Ze belde anoniem. Bij mij gingen alle stappen vrij vlot.. Al had ik verwacht dat je ook een motivatiebrief zou moeten uploaden..

Jaa! Dat vind ik ook nog steeds vreemd, maar dat zullen ze wel gaan vragen als we er zijn!

Ja igg nu wel een CV opsturen gelukkig, vind wel belangrijk om je werkervaringen enzo op te kunnen sturen. Verder ook own meal meenmen.. Ben benieuwd!

• Renate

Zou iemand een voorbeeld rooster van Transavia met als basis Eindhoven kunnen plaatsen? Dit om een beetje inzicht te krijgen hoe een week eruit zou kunnen zien. Alvast bedankt! Groetjes Renate

• S

Ik ben afgelopen jaar bij Transavia begonnen en kan niet wachten tot het 2de seizoen start!

Iedereen die nu door de selecties komt, heel veel succes en plezier gewenst iig want je moet wel al je examens halen haha

Ben zelf Amsterdam based, dus geen voorbeeld van een eindhoven rooster, maar de indelingen daar, kunnen 5 a 6 dagen per week zijn. Dit omdat je daar vaak kortere vluchten doet.

Mocht iemand vragen hebben, stel ze, wie weet heb ik een antwoord

Post is bewerkt op nov 25, 2016, 11:29 p.m. door S

• Aleid

Stess
    Leid
    Stess
    [...]

Jaa! Dat vind ik ook nog steeds vreemd, maar dat zullen ze wel gaan vragen als we er zijn!

Ja igg nu wel een CV opsturen gelukkig, vind wel belangrijk om je werkervaringen enzo op te kunnen sturen. Verder ook own meal meenmen.. Ben benieuwd!

Ja dat vind ik ook wel fijn!! Gek dat je dat eigenlijk nog niet hebt hoeven laten zien. Die engelse tekst he, denk je dat je letterlijk alles woord voor woord moet kennen of gewoon globaal…

Denk niet letterlijk alles kennen. Maar zoals die vliegtuig dingen op de tweede pagina dat wel. Maar die eerste pagina hoeft denk ik niet helemaal letterlijk… Denk dat ze zo kijken of je goed trainingstof tot je kan opnemen voor als je de training gaat doen…? Geen idee, maar probeer zo veel mogelijk te leren in ieder geval 

• Aleid

Stess
    Leid
    Stess
    [...]

Ja dat vind ik ook wel fijn!! Gek dat je dat eigenlijk nog niet hebt hoeven laten zien. Die engelse tekst he, denk je dat je letterlijk alles woord voor woord moet kennen of gewoon globaal…

Denk niet letterlijk alles kennen. Maar zoals die vliegtuig dingen op de tweede pagina dat wel. Maar die eerste pagina hoeft denk ik niet helemaal letterlijk… Denk dat ze zo kijken of je goed trainingstof tot je kan opnemen voor als je de training gaat doen…? Geen idee, maar probeer zo veel mogelijk te leren in ieder geval 

Ja dat dacht ik dus ook! Nou succes met leren, ik zie je dinsdag!!

Thanks, jij ook! Tot morgen!

• Max

Iedereen veel succes morgen! Heb net een telefoontje gehad ik mag donderdag avond komen! Nog meer mensen?

• xMelissaMary

Zo, dat gaat snel! Ik wacht nog steeds op een bericht na mijn tweede ronde.

Succes allemaal :D